Jumaat, 28 Oktober 2011

Bila Agaknya Hadi Nak Guna Otak..


PAS berpendirian bahawa kaedah mencegah murtad yang terbaik adalah dengan memantapkan akidah umat Islam berbanding mengadakan perhimpunan di tempat awam.

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang turut mempersoalkan apakah tujuan himpunan tersebut diadakan dan matlamat penganjurannya.

"Satu himpunan besar dikerah bagi menangani gejala murtad yang berlaku dalam masyarakat Islam di Malaysia.

“Kepada siapa ditujukan sekiranya ia adalah bantahan? Apakah pendekatan dan kaedah penyelesaian yang akan diambil?," katanya dalam satu kenyataan yang dikeluarkan pada Jumaat.

Kepada siapa? kepada puak PAS la terutamanya yang jelas sesat lagi menyesatkan..!

Puak PAS yang mengidap sindrom SYIAH yang menolak ahli sunnah waljamaah! yang sanggup melakukan kerosakan bukan sahaja kepada kepercayaan tauhid ummah malah mampu bertindak lebih zalim lagi!

Itu yang pertama tujuan perhimpunan tersebut diadakan! untuk mengelakkan agama dan umat dipisah dan di pecah belahkan oleh anasir dari dalam! iaitu mereka yang mengaku Islam tetapi melihat sedara dan seagamanya musuh bila berlainan pendapat dan pendangan terutama dari sudut politik!

Baru la selepas itu kepada musuh musuh Islam yang tidak pernah sunyi dan leka untuk mengajak umat Isalam lari dari landasan tauhid dan beriman kepada Allah.. Ini kerja syaitan! yang jelas dibaritahu kepada anak Adam bahawa syaitan itu mush yang nyata! jadi jauh sekali nak berkawan dengannya kecuali wally selipar nik najis dan puak PAS Syiah!!!

Macam mana umat Islam nak maju dan berjaya selagi adanya orang yang mangaku Islam tetapi amalan, kata, dan tingkah laku tak ubah macam majusi, nasrani dan yahudi...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Patutlah lah Nik Aziz dendam dengan UMNO. Patutlah UMNO dianggap musuh ,baru kita tahu kenapa beliau tak boleh berbaik dengan UMNO kerna Nik Aziz fahaman syiah dan orang UMNO memang musuh syiah.Haramkan je Parti yang tak berfaedah ni. selamatkan akidah saudara kita daripada mengikut orang yang sesat.

    BalasPadam