Isnin, 24 Oktober 2011

Raba Tetek..TPM Tempelak Kit Sial Bela Cucu Dalam Dewan

Setelah lebih 2 minggu Ahli Ahli Parlimen membahaskan isu bajet yang telah dibentangkan oleh YAB PM pada Jumaat 7 september yang lalu, maka hari ini tibalah giliran Kementerian menggulung bagi menjawab segala isu yang dibahaskan.

Kemeterian Pelajaran mengambil giliran pertama dengan Menteri Pelajaran YAB Tan Sri Muhyiddin Yassin selaku Timbalan Perdana Menteri menjawan bagi pihak kementerian.

Tan Sri mula menjawab pelbagai soalan bermula jam 11:30 pagi, kesempatan ini seperti biasa diambil oleh Ahli Ahli Parlimen untuk bangun bertanya soalan tambahan.

Ahli Parlimen Ipoh Timur, Kit Sial telah bangun bertanya kepada YAB TPM berkenaan kenyataan Tan Sri yang katanya membela para bloggers yang memfitnah cucunya yang dikatakan mencabul tetek rakan sekolahnya.

Kenyataan Tan Sri tersebut katanya jelas bercanggah dengan kenyataan penafian yang telah dibuat oleh pihaknya serta pihak pengurusan sekolah serta menyokong fitnah kepada remaja.

TPM menegaskan bahawa pihaknya tidak pernah mengatakan yang beliau menyokong fitnah tersebut, malah apa yang beliau sebutkan ialah sekiranya ada pihak yang dikatakan memfitnah maka seperti kelaziman biasa pihak pembangkang yang gemar mengambil tindakan mahkamah maka sewajarnya lah pihak datok yang membela cucunya untuk membiarkan pihak polis menyiasat dan mengambil tindakan!!!

Jangan hanya berani menafi dan menidakkan! Membela cucu sendiri didalam dewan!!!

Ada berani? LU FIKIR LA SENDIRI!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 ulasan:

  1. THIS IS REALLY GUTTER POLITICS LIM KIT SAIANG SANGGUP POLITICISED CASE CUCU DIA. BETUL KATA TPM THE RIGHT THING TO DO IS TO MAKE A POLICE REPORT.

    SEKARANG WHO IS ABUSING THE GRANDSON.....GRANDPA SENDIRI....BANYAK KERJA YANG BERFAEDAH PERLU DI DEBATKAN DI PARLIMEN BUKAN CERITA CUCU CICIT....OOIIII. DONT WASTE TAXPAYERS MONEY.

    BUAT POLICE REPORT SIAPA KATA YANG CM BAYAR RM200K JUGA.

    ADA BERANI KAH?

    BalasPadam
  2. ANON 1.22PM You are Damped Right SAMAN KONG...KONG KIT SIANG....apa lagi LEPOT POLIS lah.Cerita rumah tangga jangan bawa Palimen malu.

    Kasi saman siapa kata LGE bayar RM200K untuk tutup itu case. Kalau itu fitnah apa LASA sekalang kena sendiri punya MUKA?

    BalasPadam