Isnin, 17 Oktober 2011

Bila Lidah Iblis Berbicara...


Pertubuhan bukan kerajaan Islamic Renaissance Front (IRF) bimbang Himpunan Sejuta Umat (Himpun), yang diadakan di Shah Alam, Sabtu ini antara lain untuk menyatukan umat Islam bagi menegaskan pendirian mempertahankan akidah Islam dengan memfokus isu murtad, akan memberi gambaran salah dan buruk tentang Islam.

“Kami bimbang dengan mengadakan perhimpunan ini, ia akan memberi gambaran bahawa Islam ini agama tidak toleran, memberi gambaran buruk tentang Islam sedangkan Islam merupakan agama yang berteraskan akal, pemikiran yang waras, agama yang ditegakkan dengan akal dan hujah,” kata pemimpin-pemimpin IRF dalam satu kenyataan hari ini

Apa yang puak jahanam ni sebok! Kita nak berkumpul bagi melahirkan ikatan ukhwah persaudaraan yang kukuh ddalam menghadapi apa jua rintangan dan cabaran yang semakin mencabar kini...! Apa yang puak jahanam ni sebok!!!

Islam bukan agama keganasan!!! Umat Islam cintakan kedamaian! Umat Islam bukan umat yang suka mencari musuh! TAPI UMAT ISLAM TIDAK AKAN LARI DARI MUSUH...!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan