Sabtu, 1 Oktober 2011

Bukti Najib Disampok Orang Anwar...!


"Saya menggalakkan beliau untuk terus memberi segala pandangan beliau melalui cara sebagai blogger atau mungkin cara-cara lain seperti penerbitan filem dan sebagainya yang mencerminkan sokongan kepada Gagasan 1Malaysia,” katanya.

Mengulas beberapa video yang dihasilkan oleh Namewee yang dikatakan menimbulkan kontroversi, Najib berkata Namewee merupakan seorang individu yang ada kelainan tersendiri.

"Saya tak nak beri komen, tapi sebab masing-masing ada kelainannya. Dia merupakan seorang yang ada kelainan dia, bukanlah merupakan seorang konvensional dari segi pendekatan pemikirannya,” kata Najib.

Nampaknya PM Najib sudah tersampok dengan puak puak Anwar yang diberitakan sedang dan telah berjaya menyusup masuk kedalam pentadbiran Najib. Bagi PM siapa jua yang menyokong gagasan 1Malaysia merupakan penyokong tegar dirinya.

1Malaysia tidak boleh dilihat peribadi Najib seorang, ianya mesti berpaksi kepada keharmonian masyarakat majmuk dalam negara. Menjaga keharmonian kaum merupakan sendi utama dalam menjayakan 1Malaysia.

Rasanya Najib tak tengok video kurang ajar babiwee ni...penjilat dan punasihat yang berada disekeliling pulak semuanya melaporkan yang muluk muluk sahaja, maka bila berdepan dengan wartawan PM Najib dilihat gagal mengolah dan menjawab mengikut lunas semasa masyarakat yang 'bengang' dengan sikap liar dan biadap budak komunis babiwee ni..

Kan Najib sendiri berkata bahawa zaman Kerajaan tahu semua sudah berakhir, maka dengar dan rasai sendiri nadi rakyat dibawah sebelum melontar pandangan yang jauh tersasar dari jawapan majoriti rakyat yang jijik dengan budak DAPig ni...

Memang babiwee ada kelainan, dan pembawaaan dalam hidupnya pun memang memberikan kelainan, kelainan yang baik akan dilihat suatu anugerah bagi kesejahteraan rakyat yang lain, tapi kalau kelainan dari sudut sikap, adab dan budaya masyarakat ianya bukan sahaja merosakkan malah mengundang canggung serta cacian masyarakat...

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. sapa orang melayu yang tak menyirap dengan anjing gila ni??....

    BalasPadam
  2. putra,
    jangan salah anggap...Najib kata dia ada kelainan dia sendrik...
    kat malaysia ada kelainan upaya OKU, ada kelainan pemikiran dan sbg.

    si babiwii (camner ntah nak eja nama dia)ni kelainan akal..dia ni cacat akal fikiran..akal dia cuma tahap budak 2 tahun dan kebawah. tak puas hati jek terus maki! dgr sket dari org jek terus maki..dia ni bahlol bak kata ringkas nya...
    kesian mak bapak dia punya anak cam dia. so kita yg waras ni patut rasa kasihan kat dia sebab kebodohan dia tak boleh dirawat..kesian...

    Perwira Ampang

    BalasPadam