Ahad, 2 Oktober 2011

Bila Kaki Kencing Terus Mengencing...!


Pemimpin Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP) mendedahkan mereka tidak pernah dipanggil untuk berbincang atau diberikan penjelasan yang mendalam mengenai pelaksanaan hukum hudud di Kelantan.

Ekoran daripada itu wujud 'cakap-cakap' yang menyatakan kepimpinan DHPP amat kecewa sehingga menyebabkan sayap yang baru ditubuhkan dalam parti itu kira-kira dua tahun lalu hilang kepercayaan kepada pemimpin tertinggi Pas dan mengancam untuk meninggalkan parti itu beramai-ramai.

Ketuanya, Hu Pang Chow ketika ditemui Mingguan Malaysia di sini berkata, dalam politik tidak ada sesuatu yang pelik dan banyak perkara boleh berlaku.

"Saya tidak tahu apa yang berlaku dalam Pas sekarang. Saya tidak dipanggil untuk berbincang mengenai hudud ini, di Pantai Timur isu hudud tidak menjejaskan Pas kerana bukan Islam adalah minoriti tetapi kalau di Pantai Barat ya, malah saya mendapat terlalu banyak panggilan telefon mengenai isu ini.

PAS for All...nak bincang isu agama pun sekarang nak kena bincang dengan kafir...! kaki kencing terus mengencing...! hancing!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. WA INGAT AHLI DHPP TUKAR JADI PENYOKONG AHLI KELAB BOLAK SEPAK KERR, HOKI KERR KN LG BAGUZZ..SOKONG SUKAN TANAHAIR KN LAGI BERPEKDAH..PELOH BYK KUAR, BADAN SIHAT..DRP DENGOR MENJERIT MAKI HAMUN LEBAI2 TOTOK PASRAEL NAMBAH DOSE WAT HAPERR...ERR BEBAIK BROO..KOMUNIS PUN DH PANDAI BACE DOA PECAH PEROT BROO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. pegi mapuh la semua pas.. merosakkan je.. asik berpolitik 24 jam.. malam jimak2 biasala ada 4 isteri.. esok cari isu.. fitnah.. lapa makan.. ai chet poorah.. keje tak buat.. cari salah org pandai.. tuih sialla...

    BalasPadam