Ahad, 23 Oktober 2011

Guan Eng Komunis DAPig Mengaku Pengecut...!



















Lim Guan Eng has called Deputy Prime Minister Tan Sri Muhyiddin Yassin a “coward” for repeating claims by pro-Umno bloggers that his son had molested a schoolmate.

The Penang chief minister said he was “appalled and disgusted” that Muhyiddin had attacked his son for political mileage and told the Umno number two to focus efforts on him instead.

Kata TPM Tan Sri Muhyiddin pulak...

"Jangan salahkan sesiapa. Bagaimanapun, ia menjadi kecenderungan pembangkang dan Pakatan. Apabila mereka ada masalah sendiri, mereka mula menyalahkan Umno.

"Bagaimanapun sekiranya ada kesalahan, kita perlu mencari apa punca utama," katanya pada sidang media selepas mengadakan pertemuan dengan pemimpin B NSelangor di sini, Sabtu.

Muhyiddin juga meminta Guan Eng membuat laporan polis dan membiarkan polis menjalankan siasatan bagi menjelaskan keadaan sebenar.

"Penafian adalah tidak mencukupi. Kalau tidak buat, minta polis untuk menyiasat dan bersihkan nama," katanya. BERNAMA

Seorang pengecut menggelar YAB TPM sebagai pengecut yang meminta si pengecut menyelesaikan masaalah dengan membiarkan pihak polis membuat siasatan..!

Setakat menafi tidak cukup!!! menafi tak menolak cerita yang hangat diperkatakan! menafi tak menyebabkan tangan yang meraba dan mencabul bersih! menafi tidak menyebabkan tetek yang dicabul dihormati!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan