Rabu, 26 Oktober 2011

Nik Amar Sanggup Tempelak Nik Aziz Kerana Mengidam Jawatan MB Kelantan...!


Exco hal ehwal agama Islam Kelantan, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata, PAS tidak perlu menang di peringkat parlimen untuk membolehkan parti itu melaksanakan hudud.

Sebaliknya, Umno hanya perlu memberi laluan untuk membolehkan undang-undang itu dilaksanakan, katanya dalam satu sidang media di Shah Alam hari ini.

"Sekarang ini kita tidak perlu menang di peringkat parlimen. Kalau Umno bagi laluan sekarang pun kita boleh pinda (akta yang menyekat pelaksanaan hudud). Tak ada masalah," katanya.

Kalau tak sabar nak jadi MB menggantikan nik najis tua kutuk pun tak payah la sampai menunjukkan diri yang sememang bodoh...!

Nik najis tentu angin satu badan dengan kenyataan nik amar ni kerana dengan sendirinya menjelaskan yang nik najis memerintah Kelantan selama ini hanya berbohong tentang hudud!


Yang jadi bodoh pulak kenyataan mamat yang dilaporkan begitu dengki dan benci kepada husam kusam kerana menjadi persaingan kepadanya kerana seperti biasa puak hamPAS akan mengaitkan UMNO dalam kelemahan dan kegagalan mereka mempersendakan hudud!


Setakat ini ada ke DUN Kelantan membentangkan rang undang undang hudud yang lengkap dengan tersedianya penjawat yang boleh melaksana urusan penguatkuasaan, tangkapan, penyisatan, pertuduhan, pembelaan dan barisan kehakiman yang mampu melaksanakan hudud secara adil dan saksama!


Setakat ini sudah kah diperincikan akan hukuman yang akan diambil secara berperingkat mengikut kesalahan bagi yang pertama dan kesalahan berulang? bagaimana dengan proses pengampunan dan rayuan? Dah ada ke?


Hudud bukan sekadar slogan retorik politik yang dilacurkan oleh hamPAS! Hudud ialah hukum agama yang suci dari pelbagai unsur ketidakadilan dalam menegakkan kebenaran jauh sekali menjadi kuda tunggangan politik untuk merebut kuasa seperti yang diamalkan oleh hamPAS!


Kalau dah binatang! pakai songkok dan serban pun tetap binatang...!


Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Bro, sila betulkan ayat dalam gambar Niko Ajis tu..... aku confuse sejak bile ore tua penghapus dosa ni boleh kecek omputih?? Kalau bahasa Urdu tu ore tua ni pahe la..

    Sepatutnya berbunyi begini "Mera nam najis he... Niko Ajis he..."

    HEHEHE....

    BalasPadam