Sabtu, 8 Oktober 2011

Najib Buktikan Dia Tak Mati Pucuk..!





Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata kerajaan sememangnya mampu termasuk daripada segi kewangan untuk melaksanakan Belanjawan 2012 yang dibentangkan di Parlimen semalam.

"Kalau tak ada duit tak kan saya berani bentang semalam. Saya akan melakukan satu perbuatan membunuh diri dari segi politik kalau saya buat, saya bentang satu bajet yang tidak boleh dilaksanakan oleh kerajaan," katanya ketika ditanya sama ada kerajaan mampu melaksanakan Belanjawan 2012.

Pembangkang dah takde point, takde akal, takde apa nak cakap bila berdepan dengan BAJET MURNI yang dibentangkan PM semalam... mula mula zailah putus haid kata Kerajaan BN cilok, copy, tiru diorang punya bajet haram... tapi bila dibidas keluar pulak fatwa kata BAJET MURNI tu tak realistik...

Pembangkang ni mana tahu memerintah, perintah negeri pun dah senget sebelah.. Yang jelas puak haramjaddah ni panas sebab kena bentang bajet lebih baik dari BN dalam bajet masing masing di negeri negeri dia orang perintah...hakikatnya dia orang tak mampu! TAK KAN MAMPU! Itu yang hilang akal!!!

PM yang menerajui kerajaan BN selama ini tak pernah membuat sesuatu yang merugikan rakyat! BN tak pernah nak menggula gulakan rakyat! Bagi BN bajet ialah janji yang telah, sedang dan akan ditepati sejak dari negara merdeka lagi..!

BN buktikan ia mampu dan layak menjadi kerajaan sejak dulu, kini dan selamanya.. BN buktikan ianya segar..! tak payah nak kelentong mati pucuk..!

Lu Fikir La Sendiri!!!


Tiada ulasan:

Catat Komen