Khamis, 6 Oktober 2011

Mahkamah Memang Tak Adil!

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor tidak akan tampil ke mahkamah sebagai saksi pembelaan dalam perbicaraan kes liwat II.

Ini berikutan keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang hari ini menolak sepina yang menuntut mereka hadir sebagai saksi pembelaan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ketika membenarkan permohonan Najib dan Rosmah bagi mengketepikan sepina itu, Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah, memutuskan mereka adalah tidak relevan dan bukan saksi utama dalam perbicaraan itu.

"Justeru, saya benarkan permohonan itu dan arahkan perbicaraan disambung,” katanya.

Najib dan Rosmah diwakili oleh peguam Ghazi Ishak, Hisyam Teh Poh Teik, Salehuddin Saidin, M Athimulan dan Affifuddin Mohd Afifi.

Dah la nak tukar hakim tak dapat, hari ni sepina PM dan Isteri tak lepas pulak..memang tak adil la mahkamah ni! Mahkamah perlu adil seperti membenarkan nuar binatang ni memperlahankan serta melambat lambatkan pebicaraannya yang dah lebih 2 tahun!

Baru mahkamah dunia dah berbelit belit peliwat ni main kuntau! Mahkamah akhirat kelak pun si jubor akan kata tak adil.. Jenis jenis pendokong plural agama macam nuar ni kalau boleh dengan tuhan pun dia nak deal..nak kuntau! BABI punya nuar!

Lu fikir la sendiri!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 ulasan:

  1. Ulaq yang sifat semula jadi membelit mangsa pun akhirya ada yang terbelit sendiri.

    Inikan pula manusia.

    Tunggu dan lihat macam mana dia terbelit sendiri.

    Waktu tu sapa yang nak tolong! Dekat saja dah kena patuk. Melainkan ambil buluh katok sampai ... saja lah.

    Wasallam

    BalasPadam