Jumaat, 7 Oktober 2011

Anwar Takde Selera Meliwat Hoogland..!


Hoogland ni pun gay beb...cuma anwar takde selera dengan mamat ni, jadi buat buat mati pucuk...pttuuiihh!

Bukan itu yang nak disampaikan kat sini...ceritanya ialah kenyataan bodoh di bawah ni...

Pakatan Rakyat sependapat elaun ahli Parlimen bukan keperluan utama untuk dinaikkan sebaliknya kerajaan harus menekankan integriti Parlimen itu sendiri.

Mengulas belanjawan 2012 yang dibentangkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak petang tadi...

Ahli Parlimen Permatang Pauh, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang juga ketua pembangkang pula berkata, bajet 2012 seharusnya lebih memfokuskan kepada kepentingan rakyat, bukan wakil rakyat.

"Bajet 2012, kita mahu ia lebih fokuskan kepada rakyat, bukan ahli Parlimen itu sendiri," katanya.

Sementara itu, ahli Parlimen Bagan, Lim Guan Eng berkata, sebaiknya elaun dan kemudahan kakitangan Parlimen ditingkatkan.

"Bukan masanya untuk tambah elaun ahli Parlimen sebaliknya lebih perlu tambah elaun staf dan pembantu Parlimen," katanya yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang.

2 ekor beruk ni tidor agaknya...atau dah jadi pekak badak hingga tak dengar apa yang PM cakap! Siapa yang tak fokus? siapa pulak yang mengutamakan wakil rakyat dari rakyat?

Isu cadangan kenaikan elaun wakil rakyat tu PM umum diakhir ucapan bajet petang tadi, walhal sebelum tu banyak yang dah PM umum demi kepentingan rakyat.. Anwar sebenarnya dah berdarah darah, calar balar dengan isi bajet yang cukup menyentuh hati dan sanubari rakyat yang normal dan tahu bersyukur! Rakyat yang tahu berterima kasih!

Maka Anwar dah hilang akal nak ulas! takkan dia nak puji..nak cakap panjang lebar, pegawai tak bagi isi untuk respond lagi! nak fikir tentang ekonomi Anwar bukan reti dan faham ekonomi...dia bodoh! dia cuma punaisihat bernilai seringgit...!

Yang si babi guan eng pulak jelas menunjukkan bahlolnya bila minta kerajaan mengutamakan kakitangan Parlimen...apa punya bangsat cina kolop ni! kan kerajaan dah bagi macam macam pada kakitangan awam tu..? kakitangan Parlimen bukan kakitangan awam ke?

Ingatkan diam...buat buat bodoh! rupanya bila cakap..! CONFIRM BODOH!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan: