Ahad, 30 Oktober 2011

PAS Syiah Buktikan Menjadi Hamba DAPig Adalah Satu Jihad..!


Jihad...! seruan yang menjadi asas keimanan puak syiah ini untuk merampas kuasa umat Islam dalam negara!!!

PAS melalui Cikgu Pa berkata...

PAS merumuskan sistem dua parti pasti akan berlaku juga di negara ini suatu masa nanti dengan jangkaan sekitar lima tahun lagi dan paling lewat 10 tahun dari sekarang.

Kewujudan sistem itu berdasarkan perkembangan dan tuntutan semasa, tetapi bergantung kepada kesediaan ahli-ahli PAS sendiri untuk menerimanya setelah mereka memahami dengan jelas mengenai perkara itu.

Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali berkata, keadaan sekarang masih tidak mengizinkan untuk diwujudkan sistem itu kerana masih terdapat di kalangan ahli PAS sendiri yang tidak bersedia untuk menerimanya.

Menurut beliau, keadaan itu berlaku disebabkan sesetengah ahli PAS masih tidak memahami keperluan sistem 2 parti, ekoran kegagalan mereka memahami "Tahaluf Siyasi" antara PAS, DAP dan PKR dalam Pakatan Rakyat.

Bagi puak nik najis, hadi dan cikgu pa apa yang penting ialah mereka terus berada di tahta kepimpinan...! soal PAS Syiah ini menjadi hamba suruhan DAPig tak penting! soal DAPig nak meramaikan orang Islam murtad tak penting! soal DAPig nak menjadikan negara ini republik tak penting! soal DAPig nak membiakkan persundalan dan mengarakkan rakyat tak penting!

Bagi ketua syiah ini...ahli hamPAS yang gagal memahami perjuangan sesat mereka juga tak penting! Jihad Jahat lagi sesat mesti ditanam dibenak dan naluri kuda belang hamPAS! yang penting mendaulatkan kafir! mengutamakan kesesatan! mendahulukan komunis! Itu yang penting...!!!

Nak syurga..?kena patuh la...walaupun kepatuhan yang jelas sesat lagi menyesatkan...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan