Selasa, 11 Oktober 2011

Anwar Tendang Khalid...Siapkan Azmin Sebagai Bakal MB..


Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali mendedahkan kontroversi berhubung gesaan untuk menyingkir Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor sebenarnya muncul di kalangan ahli peringkat bawahan parti itu.
Bagaimanapun menurutnya, pandangan ahli parti agar kepimpinan Abdul Khalid sebagai Menteri Besar digantikan telahpun ditolak oleh Majlis Pimpinan Pusat PKR.
“Mana-mana pihak yang kemukakan (pandangan) sama ada dalam memorandum atau luar memorandum kita bincang secara terbuka dalam kepimpinan parti di peringkat Biro Politik dan Majlis Pimpinan Pusat.
“Jadi soal pandangan yang diberikan oleh anggota parti harus kita raikan, tapi kita telah bincang dan muafakat bahawa Tan Sri Abdul Khalid akan teruskan sebagai Menteri Besar,” katanya ketika ditemui di lobi Parlimen di sini, Selasa.

Anwar Aljub @ kekasih gelap si azmin dan bini dah pun bersuara semalam...! Anwar kata khalid gagap tegas sangat...maknanya khalid tak dengar cakap! tak boleh lagi dicucuk idung bukan bontot...! tak khusyuk menyembah beliau...!

Hari ni si kekasih pulak confirmkan bahawa akar umbi pulak memang merancang nak menggulingkan khalid...!

Rakyat bukan bodoh...! kuda belang melalak dan memekak sebab kepala lancau diatas yang bagi skrip...kalau tak bagi skrip macam mana kuda belang nak nyanyi! Isunya kini ialah program untuk menjadikan kekasih sebagai MB Selangor sedang masuk gear seterusnya... masuk gear?...ala macam nuar masukkan konek dia dalam jubor tu...itu memang kerja nuar!

Bagi nuar kerja khalid gagap dah selesai..! khalid gagap akan digula gulakan kekal bertanding di Parlimen Bandar Tun Razak untuk menjadi Menteri Pusat...pusat siapa? pusat mak bapak dia orang la...pttuuiihh!

Kalau kau orang merancang...rancang lah...! tapi ingat bahawa Allah jua merancang dan rancangan Allah jua lah yang kekal berjaya...!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen