Ahad, 1 Januari 2012

Izzah Bukan Anak Kandung Anwar!!! - RPK... Anak Haram Ke?


Dalam pemilihan PKR, parti itu dianggap tidak demokrasi?

Raja Petra: Ada beberapa bahagian di Sabah di mana pengerusi umumkan kepada perwakilan bahawa dia terima arahan daripada Anwar untuk tak calonkan anaknya, Nurul Izzah. Apa ni?

Mana ada demokrasinya. Kalau anaknya tak boleh bertanding, nak semua negara cadangkan Azmin, bukan anaknya? Bila kita dengar pengumuman itu, tentu kita kecewa, demokrasi apa yang anda cakap? Kamu tahu hal ini. Tentu anda juga ada dengar hal ini. Ini bukan fitnah.

Kenapa Anwar sokong Azmin?

Raja Petra: Mungkin dia akan masuk jel. Jadi dia perlu seseorang yang dipercayainya untuk teruskan perjuangan Kempen Bebaskan Anwar. Tapi kita tahu Azmin, tak diterima oleh parti lain, DAP dan Pas misalnya. Dari segi solidarity dalam Pakatan, Azmin tak mempunyai solidarity itu.

Bagitu sekali Raja Spin ni berpolitik! sampai anak kandungnya sendiri pun dia tak percaya! dia lebih percayakan laki Shamsidar yang menjadi perempuan simpanannya dulu! Inilah politik jahiliah yang sedang dibawa dan ditanam oleh Anwar hingga merasuk beberapa ekor mahasiswa untuk menentang Kerajaan yang menyuapkan nasi kemulut mereka!!!

Dasar Haram Jadah!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. teruknya blog iniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    sangatt terukkkkkkkkkkkkkk
    memang terukkkkk

    BalasPadam
  2. anwar balun china doll tu x teruk ke?

    BalasPadam