Selasa, 17 Januari 2012

Jangan Sampai Seluar Dalam Kadiaq Kena Selak!

“Anda perlu berikan mereka (pembangkang) kebebasan untuk mempunyai TV, radio dan akhbar,” katanya. “Selama 50 tahun PAS telah meminta lesen akhbar tetapi tidak diberikan — kerajaan pembuli besar.”

Beliau menambah semasa pilihan raya, BN tidak sepatutnya menggunakan Kementerian Penerangan, Felda, Felcra dan Unit Cawangan Khas (SB) serta agensi lain untuk membantu kempen mereka.

Abdul Kadir juga Timbalan Presiden Angkatan Amanah Merdeka dan Pengerusi Eksekutif Kumpulan Sazean.

Kadiaq jangan hentam kromo! Kadiaq jangan fitnah tak tentu fasal! Kalau macam tu punya ayat Kadiaq tak payah sebut dia masih ahli UMNO! masih sayang UMNO!

Jenis bekas pemimpin yang khianat dan tak sedar diri sekarang ni ramai.. Bila sudah tidak diarus perdana! Bila sudah tidak menggalas jawatan tiba tiba semuanya jadi salah! Semuanya jadi tak betul! Soalnya mana pergi otak dan maruah Kadiaq kalau benar apa yang didakwanya tu!

Tapi Betul ke Kadiaq ada otak dan maruah! Sebab kalau mengikut kata penari penari di Istana Budaya dan ramai lagi di Agensi pelancongan dibawah Kementerian Pelancongan dulu yang keluar mengikuti rombongan Kadiaq untuk menarik pelancong memang Kadiaq menggunakan kepala dan maruah dalam urusannya tu!

Kadiaq jangan cakap banyak! Sebab ramai yang masih berotak dan bermaruah yang tidak teragak agak mahu membuktikan kepada dunia akan 'kehilangan' otak dan maruah Kadiaq tu..tunggu!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 ulasan:

  1. belasah aja dan dedah aja sejarah si Botak ni...pakai rambut palsu..da botak botak la...

    BalasPadam
  2. aku tau perangai owang tua tak sedaq diri nih... aku pengundi kulim bandar baru..bukan nak bantu adik dia datok aziz .

    BalasPadam
  3. WA RASE DIA MMG PENGKHIANAT UMNO SEJATI. KECEWA SBB X MAMPU NAK JADI PEJUANG MELAYU TULEN. DIA JADI LA PEJUANG MURAHAN CAP AYAM. DUIT DPT, PROJEK PUN DPT LPAS TU BALUN UMNO..MMG BANGSAT! KEHKEHKEH HARKKK PTUIHHH

    BalasPadam
  4. Puak-puak ni bukan ada semangat melayu pasaidepa bukan melayu... kalau jadi apa-apa kat negara kita depa boleh balik india sbb adik beradik depa masih banyak di India.......

    BalasPadam