Ahad, 1 Januari 2012

Ulasan Rusuhan Di UPSI..

Rusuhan berdarah di UPSI.. diberitakan kerana lembu lembu ni lari dari pihak Polis dan melanggar cermin klinik..!!!Lembu hilang arah! takut kena sembelih!!!




Mangsa tercedera bukan kerana dipukul oleh polis tetapi sebab dia terlanggar cermin klinik sewaktu cuba melarikan diri," ujar sumber pada jam 12 tengah hari tadi.

Tapi apa yang dispin oleh rangkaian social Facebook dan Twitter pembangkang ialah sebagai "tragedi berdarah" pelajar berkenaan cedera dipukul oleh pihak PDRM. Malah tuala yang penuh dengan darah digunakan sebagai simpati.

Mereka putar belitkan fakta agar rakyat membenci polis dan kerajaan, kononnya berlakunya keganasan dan kezaliman pihak polis.. Taktik ini sudah lama di kesan..




Sementara itu, Presiden Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik Muhammad Safwan Anang yang di katakan nazak... kini dilihat sihat dan ok je.... Pergh! memang puak pembangkang ni suka besarkan isu....

Nampaknya masing-masing cuba nak jadi hero rupanya...

Mungkin juga ini adalah hasil dari pertemuan Anwar bersama kumpulan pelajar di rumahnya pada minggu lepas...

Syabas Siswa kerana anda telah berjaya diperkudakan oleh Anwar...

sumber : bro jinggo

5 ulasan:

  1. kalau aku jadi bapak dia , aku tambah lagi...suruh belajar berdemo pulak.... menghacurkan harapan orang tua...

    BalasPadam
  2. ape ke bodoh segelintir golongan ni

    BalasPadam
  3. apa yg hangpa cari lg woi SMM...sikit hari hangpa kna toron pungkork ngan al juburi br nak sedaq....mcm abg saiful hangpa

    BalasPadam
  4. baik tdr la dr p kt rusuhan 2,,,,,like,,,like,,like

    BalasPadam
  5. kite smue ade hak

    BalasPadam