Rabu, 15 Februari 2012

Anwar Akan Mengadap Nik Aziz Bagi Pihak Israel..!



















Menurut sumber dalaman PKR, perjumpaan akan dilakukan selepas mesyuarat bersama kepimpinan PKR, hari ini.

“Esok kita akan adakan perbincangan bersama kepimpinan PKR, selepas itu baru tentukan bila Datuk Seri Anwar bertemu Tok Guru (Nik Aziz).

“Perbincangan yang mendalam akan diadakan bersama Tok Guru bagi menjelaskan isu ini,” katanya.

Lain yang ditunggu lain yang Anwar cakap, berita melaporkan Anwar di Bangkok berkata PRU13 mungkin akan diadakan lebih awal sama ada Bulan Mei atau Julai...itu semua orang dah boleh agak dan bercakap mengenainya..tak payah la nak jadi bomoh menilik nombor dan tarikh PRU..kita serah kat PM jer la!!!

Yang semua orang tunggu sekarang ni ialah reaksi dan jawapan Anwar Ibrahim atas desakan Nik Aziz...itu jer! tapi bila kata nak adakan pertemuan dan perbincangan mendalam maknanya pergi minta nyawa dan minta orang tua kutuk tu betulkan statement la..

Nak spin isu la..nak cari jalan melepaskan sesak la! Nik Najis macam biasa akan termakan dengan hasutan dan tipudaya iblis ni laa..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Betul tu bro, perangai pemutar belit mmg macam tu. Bila dah nak kantoi, maka buat2 nak pi jumpa utk bincang. Tapai bincang tu adalah berpakat cari jalan nak lepas tengkuk dan tipu rakyat. Nik Azis ni dah jadi barua sekarang nih...

    BalasPadam
  2. al jubur konar macam mendiang simoncelli...

    hahaha...

    pejuang hamas...

    BalasPadam