Sabtu, 11 Februari 2012

Din Puduraya..Penyamun Jual Penyangak..!!!

Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub berkata, jika benar ada usaha Pas Kelantan mahu menyingkirkan beliau daripada mempertahankan kerusi Parlimen Kubang Kerian pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) nanti, ia merupakan perbuatan yang tidak beretika.

Katanya, usaha itu adalah perbuatan yang tidak bertanggungjawab dan bercanggah dengan amalan politik serta ukhuwah dalam Pas.

Bagaimanapun beliau tidak mengesah mahu pun menafikan dakwaan yang dibuat oleh Ahli Parlimen Batu Pahat, Dr. Mohd. Puad Zarkashi itu, sebaliknya hanya akan memberi penjelasan mengenai perkara itu apabila tiba masanya nanti.

“Saya sudah 30 tahun berkhidmat dalam parti dan pada setiap pilihan raya saya akan berusaha memastikan Pas menang dengan cemerlang termasuk pada PRU-13 nanti.

“Spekulasi yang mengatakan ada usaha untuk menyingkirkan saya dari Kelantan jika benar, ia merupakan perbuatan yang tidak beretika, tidak bertanggungjawab dan bukan dasar parti,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Din masih tak faham..! kuda belang PAS di Kubang Kerian pun sama macam kuda belang di Bachok! mereka tak mahu orang luar! mereka tak mahu calon payung terjun yang dibawa dari luar oleh Nik Najis lagi! Mereka juga kalau boleh mahu Nik Najis tak bertanding!!! Kalau Nik Najis dia boleh perambat apatah lagi di pudin pudu raya..

Apa nak heran penyamun jual penyangak!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. salam tuan,

    mohon pautkan blog saya disini. saya sudah pautkan blog tuan di blog saya.

    http://tauke-ikan.blogspot.com/

    terima kasih

    BalasPadam
  2. PENYANGAK BALIK KAMPUNG JADI PENYAMUN!..SAMUN ORANG KAMPUNG!!..JAHANAM LER DIN KEHKEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. Dia tak faham ke? PAS Kelantan pun tak mau dia lagi haha

    BalasPadam