Selasa, 7 Februari 2012

Nizar & Siva Mengetuai Gerombolan Gila..!






















Ingat lagi gambar kat atas ni...wajah seorang gila speaker..bukan speaker gila kerana tiada speaker yang gila didalam negara kita ni... Speaker ni lebih menjadi jadi gilanya bila disokong oleh MB gila dan barisan EXCO gila...kalau tak gila masakan boleh bersidang dibawah pokok! tak ke gila namanya tu..!

Pakatan Rakyat Perak hari ini berkabung bawah sepohon pokok di Ipoh setelah genapnya tiga tahun pemerintahannya selepas tiga ahli dewan undangan negeri (DUN) berpaling tadah dengan keluar parti dan menyokong BN.

perak 3rd anniversary tree 060212Perhimpunan ringkas di Medan Istana, tempat mereka mengadakan 'sidang DUN' pada 3 Mac 2009 menyaksikan kesemua anggota dewan memakai pakaian hitam dan bertafakur seketika.

Selepas menyanyikan lagu Negaraku dan sebahagian mereka berucap, kumpulan itu melepaskan belon hitam ke langit yang menurut mereka melambangkan kebangkitan demokrasi.

Macam macam gila ada...

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Ciaaaaaan nyerrrr!! Padaaaan

    BalasPadam
  2. Ulangtahun kerajaan cina perak tumbang...alhamdulillah.

    BalasPadam
  3. aku ingat PAS dah tarbiah PKR dan DAP, ada bacaan doa ker....rupabyer bertafakur...ini siapa ikut siapa nie?

    BalasPadam
  4. si luncai terjun bersama labu-labunya kah....ka....bodoh punya FUCKATAN RAKYAT

    BalasPadam
  5. kata nya NIZAR nak masuk tabliq....tapi ada ke puak2 tabliq nak terima , pengikut sasau macam NIZAR yg buat tafakur....!!! isle ker mereka ni...???

    BalasPadam
  6. erkk?? bertafakur??? ikut Islam ke cara cina?? huhu..parah dah Nizar ni

    BalasPadam