Selasa, 14 Februari 2012

Azizan Dah Tak Nak Jadi MB Kedah..!












Azizan Taici nampaknya dah boleh siap berkemas kerana UMNO nak ambil balik pemerintahan kerajaan Negeri Kedah...InsyaAllah..!


Kedah merupakan "winnable state" (negeri yang boleh dimenangi) Barisan Nasional (BN) jika pemimpin-pemimpin BN negeri terutama Umno mampu menyelesaikan masalah dalaman, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Timbalan Perdana Menteri berkata ketika ini rakyat semakin menyedari kelemahan kerajan negeri yang ditadbir PAS, yang tidak berupaya meneruskan pembangunan yang dilakukan oleh kerajaan BN sebelum ini.

Katanya ada perubahan pada sentimen dan sikap pengundi terhadap dasar-dasar kerajaan pusat di mana rakyat Kedah sedar BN mampu untuk membawa lebih banyak kemajuan dan pembangunan.

"Kami yakin boleh menang di Kedah tetapi bersyarat. Sebahagian besar pengundi kini beralih kepada BN tetapi kita tetap perlu kerja kuat. Kami tak boleh ambil mudah dan selesa. Kami (BN) mengambil pendirian tegas bahawa kami perlu bekerja dengan sangat keras," katanya kepada pemberita selepas Majlis Bersama Rakyat di Padang Awam Desa KEDA, Batu 13 di sini hari ini.

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Kalau Kedah dapat semula...yg layak jd MB Kedah adalah Datuk Mukhriz Mahathir. Bukan apa kalau nk bg Kedah membangun dgn baik dan menjadi Bandaraya bersih dialah orangnya.

    BalasPadam
  2. aku sokong sebab dia tak bingai walaupun tak ngaji di al azhar

    BalasPadam