Sabtu, 18 Februari 2012

PAS Taknak Buat Doa Pecah Perut Hassan Ali Ke?






















Apa laa Hassan Ali ni..buat panas ponggong jer..wakakaka..!

Pengasas Jalur Tiga (Jati) Datuk Dr Hasan Ali mencabar golongan ‘parasit’ dalam PAS memberikan kenyataan menyokong Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung status Palestin-Israel.

Golongan parasit dalam PAS yang disifatkannya sebagai pemimpin yang menyokong agenda politik Anwar selama ini katanya sehingga kini hanya berdiam diri sahaja dan tidak berani membuat pendirian kukuh

“Saya tunggu kenyataan golongan profesional yang menjadi parasit ini tapi nampaknya tiada seorang pun dalam PAS yang keluarkan kenyataan tentang Anwar,” katanya dalam sidang media di sini hari ini.

Pastu siap sambung lagi kata...

Sementara itu, ditanya tentang pelawaan Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad untuk berdebat secara terbuka mengenai isu ‘parasit’, Hasan berkata dirinya belum bersedia buat masa terdekat.

“Kalau nak debat biarlah setaraf Naib Presiden atau Timbalan Presiden (PAS) dan bukannya dengan orang bawahan,” katanya yang pernah enam tahun memegang jawatan Naib Presiden PAS.

Mesti Teressa Cock akan jawab bagi pihak Khalid gereja kerana father Khalid kan dipandang tinggi oleh puak kristian DAPig..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. teres cock ni bukan puak salib tapi sekarang dah mengaku yahudi...

    puak penganut pas takkan membuat solat hajat untuk pecah perut sebab mereka ni semua buta perut...

    hehehehe...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. demi benci aku kpd sesama seugama (UMNO) aku redha jual ugama dan iman kepada sikafir harbi.

    BalasPadam