Isnin, 6 Februari 2012

Nik Najis & PAS Kelantan Takde Maruah!!!















Status sebagai pembangkang di Dewan Undangan Negeri Kelantan tidak menghalang UMNO dan Barisan Nasional (BN) daripada terus membela rakyat dan membawa pembangunan di negeri ini, kata Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed.

Beliau berkata, hakikatnya ialah rakyat dapat melihat sumbangan kerajaan Pusat kepada Kelantan tetapi fitnah dan pembohongan pihak tertentu mengubah persepsi rakyat bahawa UMNO dan BN menyekat projek pembangunan dibawa ke negeri ini.

"Bagi orang yang memfitnah menyatakan kita menyekat kerajaan pusat... mereka lalu (jambatan dan jalan raya), mereka guna lapangan terbang; tidak nampakkah mereka.

"Rakyat semakin melihat semua sumbangan kerajaan Pusat tetapi malangnya fitnah terlalu banyak, maka (wujud) persepsi rakyat Kelantan (bahawa) kita menyekat. Itu tidak benar sama sekali," katanya.

Mustapa yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri (MITI) yang juga Pengerusi Majlis Tindakan Persekutuan Negeri (MTPN) Kelantan berkata, antara projek untuk kesejahteraan rakyat Kelantan ialah pembinaan 14 masjid baru dan usaha membaik pulih masjid dan surau dengan kos lebih RM40 juta sejak 2005.

Mustapa berkata, pembinaan jambatan kedua Jambatan Sultan Yahya Petra sepanjang 800 meter berharga hampir RM150 juta menghubungkan Kota Bharu dan Pasir Pekan, Tumpat yang dijangka siap hujung tahun ini serta jalan bertingkat Pasir Pekan-Jalan Hamzah-Wakaf Siku akan dapat mengatasi masalah kesesakan. - BERNAMA

LU FIKIR LA SENDIRI!!!

1 ulasan:

  1. ALAA BROO..MAKHLUK MCM WALLY SLIPAU MANE TAU PASAL MARUAH?..MARUAH DIORANG DH KAT DLM TANGAN KOMUNIS & ZIONIS DAAAA..YANG ADE SKANG TINGGAL SUAR KCIK & KY JELLY ANUWAR DLM GROBOK DIORANG KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam