Selasa, 14 Februari 2012

Suhakam Dah Jadi SuHARAM Jadah..!











Nampak bukan main sukaria lagi si khaw khaw ni menerima memorandum bersih dari Maria Chin sambil diperhatikan dengan rakus oleh Mat Sabu...mungkin tengah usha mana satu yang boleh meninggalkan bau burit lebih lama...


Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (Suhakam) telah mencuba tetapi gagal dalam menghalang pengusiran pulang terburu-buru pihak berkuasa Malaysia ke atas wartawan Arab Saudi Hamza Kashgari.

Dalam kenyataan media hari ini, naib pengerusi Suhakam Datuk Khaw Lake Tee berkata suruhanjaya itu telah membuat rayuan bertulis kepada Menteri Dalam Negeri untuk mempertimbangkan kes Hamza.

Ini, katanya selaras dengan prinsip hak asasi manusia dan khususnya prinsip bukan-refoulment di mana seseorang yang menghadapi penganiyaan di negara beliau tidak perlu dikembalikan ke negara tersebut.

Bukan main cepat lagi melenting puak suharam ni..! kalau perkara yang melibatkan kesucian Agama Islam dan maslahat Umat Islam bukan main lagi si kafir suharam jaddah ni menyebok! sebok bukan menyebelahi Agama dan Umat Islam tapi sebok nak memenangkan bangsat bangsat yang biadap dan kurang ajar!!!

Kenapa pulak isu pemurtadan secara besar besaran keatas Umat Islam di Selangor tak diberikan perhatian oleh puak suharam jaddah ni??? Hak asasi konon..!

Dasar Bangsat..!!! Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. SUHAKAM memang haram, takda kerja nak buat selain melindungi induvidu yang suka melakukan perbuatan khianat....Saya sokong KDN menghantar induvidu yang bermasalah ke nagara asal...buat menyemak ja kat negara ini

    BalasPadam
  2. Dah jauh menyimpang dah geng2 pakatan nih. Dari parti hingga la ke NGO2nya.

    BalasPadam