Sabtu, 18 Februari 2012

Dr Google Merapik Lagi..!

















Dr google ni lebih laju bercakap dari berfikir! Apa yang dia rapik kali ni ialah..


Dakwaan Datuk Seri Najib Razak bahawa Kelantan negeri paling miskin di negara ini, hanya membuka pekung dirinya sendiri sebagai pemimpin nombor satu negara.

Pensyarah Jabatan Pengajian Media, Universiti Malaya, Profesor Madya Dr Abu Hassan Hasbullah berkata, jika benar dakwaan itu, ia bermakna kegagalan kesemua enam perdana menteri termasuk Najib untuk memajukan kesemua negeri dalam Malaysia ini sejak BN memerintah lebih 50 tahun lalu.

"Sekira benar Kelantan ini negeri miskin mengikut kata PM DS Najib, maka ini bermaksud benar-benar gagalnya enam orang Perdana Menteri dalam memajukan setiap pelusuk tanah air, setiap orang dari rakyatnya.

Apa yang dimaksudkan oleh PM ialah secara keseluruhan negeri yang tertinggal, negeri yang terkebelakang, negeri yang lambat pembangunan, negeri yang kurang hasil pendapatan, negeri yang kurang dalam menyediakan peluang pekerjaan, negeri yang masih mundur dalam menyediakan prasarana utama dan pelbagai lagi ialah negeri Kelantan!!!

Kelantan tertinggal dari semua sudut! miskin dalam perbandingan negeri negeri yang lain yang lebih maju dan kaya hasil pendapatannya!!! Miskin dan tertinggal kerana PAS perintah! PAS diperintah oleh Nik Najis! Yang Ada Otak tapi takde AKAL!!!

Dr google ni pun ada otak tapi takde akal!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. kak rosmah ku sayang19 Februari 2012 12:27 PG

    hahahha.........maka dengan kemarahan org kelantan ini arakian maka tertutuplah sudah mimpi memanda altantuya untuk menguasai kesultanan kelantani.....wassalam........memanda tiak habis lagi denga isu sambutan thaipusam maka ini pulak jadi amarah rakyat.....maka gelaklah memanda dalam penantian...hahahahha

    BalasPadam
  2. ANWAR kaki penipu main calit dahi dan sembah api

    BalasPadam
  3. pok ngah nik ajis19 Februari 2012 1:24 PG

    Duhai dr google. .mcmana ko dapat PHD. . Mungkin bebudak punya tessis ko ciluk kot. .

    Dah terang benderang Kelantan tu PAS perintah 20 tahun. .Pusat pulak BN perintah. .Kelantan anak tiri. , .takkan ayah tiri nak bagi bebanyak compaare anak sendiri. .

    Sedolah sikit anak tiri kena usaha lebih. .jgn nak manja mcm bapa sendiri. . .

    Tapi sapa ckp Kelantan miskin. .Rakyatnya yg paling ramai pakai merz,BMW. .ofis/outlet 90% kaum melayu. . Kedai tomyam sampai sabah dari org kelantan. . Banglo dari Pasir Putih sampai Rantau panjang siap pagar mcm istana. . .

    Yang miskin diKelantan ialah akhlak dan minda. . Paling banyak dlm rekod. .Ialah betina jadi jalang, pemuda jadi mat Fit dan kaki rempit, suami gulung kain duduk rumah, seludup petrol dan beras, rogol anak dan bini orang, suka gedebe dan seludup pendatang serta kes simbah acid. .

    Sebab tu depa suka PAS. .Yg janji surga kalo sokong wali terompah , walaupun tak betul. .

    BalasPadam
  4. maka dgn ini org pr sinonim dgn fitnahnya..
    sebut je pr ..kaki fitnah.
    dan maka arakiannya minumle air daki tu sampai bebila..

    BalasPadam
  5. Kelantan mundur sebab kerajaan negeri langsung tak pentingkan pembangunan. Semuanya mengharapkan kerajaan persekutuan. Pada masa yg sama hentam kerajaan persekutuan - tak ada yg betul di mata mereka. Apa ke bende mentaliti mcm ni?

    BalasPadam
  6. Tengok spek tau orangnya otak ada miring sikit. Rasa rasanya kalau tengok air muka lebih condong kepada stor kunyit.

    Asal Nuar menang, boleh lakukan di tepi jalan nanti! Sekarang kena sorok sorok la.

    Ini semua pejuang kebebasan yang tulin. Apa itu kebebasan yang tulin? Kebebasan binatang la tujuannya. Binatang yang betul betul bebas dalam kerajaan hutan belantara.

    BalasPadam