Sabtu, 11 Februari 2012

Eli Telanjang Berjanji Akan Bawa Helmi Menyucikan Dosa...



























Tengokkan gambar pakwe Eli Telanjang ni mesti menyebabkan Eli tak tertahan..!!! maklum lah dari tak berjambang sekarang dah berjambang...mesti boleh main gosok gosok kat situ kan..!


Apapun boleh baca cerita berikut kat sini

Eli Telanjang untung sebab segala dosa dan noda akan terampun sekiranya mengadap Tua Kutuk! Ingat tak masa selepas tersebar kes gambar cipap, Eli terus mengadap Tua Kutuk dengan memakai tudung! Tua kutuk lepas tu buat kenyataan mengatakan Eli tak salah! kes naya! kesian!!!

Hakikat bahawa dia yang membawa lelaki kedalam rumah tidak bersalah! berdua duaan dengan jantan tak salah! tidur hingga menampakkan cipap dengan menyedari bahawa adanya jantan didalam rumah tak salah! Jelas bahawa akhlak dan moral yang korup juga tidak salah bagi Tua Kutuk!!!

Lepas ni mesti Eli akan bertudung dan bawa bersama Helmi untuk menyucikan dosa didepan Tua Kutuk..! Tak Salah!!! Yang salah Musibat dan Muslimut hamPAS yang sebok menangis nangis macam lah Tua Kutuk takde kuasa mengampunkan dosa..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. anjing-anjing betina pas dan anjing jantan pas akan terus jilat p....t elizabeth wong, itu confirm punya. nak sebut tolak elizabeth wong tak terkeluar dari kerongkong sebab hati mereka tertutup kerana maksiat menyekutukan Allah SWT oleh puak2 hamba dajjal ni.

    BalasPadam
  2. LPAS NI WALLY SLIPAU BLEY BUKAK KAUNTER CUCI DOSA SEGERA KAT NEGERI2 YG DI PERINTAH KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam