Selasa, 14 Februari 2012

Bila Nik Najis Pulak Meliwat Anwar Terus Buasir..!
















Lumrah dan amalan dalam pakatan haramjaddah ialah menggunakan sesama sendiri! guna dan alatkan lah apa jua termasuk akidah sekalipun asal matlamat rakus politik sempit sesama mereka dapat dicapai...demi matlamat maka apa jua cara pasti dihalalkan...!

Biar langkah mayat! biar berkawan dengan syaitan! biar hilang hudud! biar murtad umat Islam! ianya hanya cara dan kaedah dalam perkahwinan politik sonsang mereka demi cita cita jahat mereka yang mengangankan Putrajaya!!!

Seperti mana Mat Sabu menggunakan Nik Najis untuk berlindung dalam isu khalwatnya bersama bini orang! begitu juga lah Anwar pada asalnya menggunakan DAPig dan hamPAS untuk kelangsungan politik jubornya!

PAS dan DAPig yang awalnya bodoh dungu ditarik hidung dijadikan lembu oleh Anwar mula belajar sepak terajang politik jubor! politik main belakang! politik moral hancur! rupanya dalam ilmu rasis DAPig dan ilmu menjual dan menggadai agama PAS selama ini masih tidak cukup dan cetek berbanding ilmu politik Anwar Ibrahim sebagai agen Zionis Israel..!

Sekali air bah...sekali pantai berubah...dunia berputar musim pun bertukar..! kini bila hamba sahya DAPig dan hamPAS sudah semakin cerdik dan terbuka maka Anwar pula yang manjadi hidangan dalam melampiaskan serakah politik mereka!

Anwar digunakan bagi meraih simpati! Anwar diguna sebagai tiang yang mengikat 2 ekor lembu DAPig dan hamPAS! Itu sebab bila Anwar terselamat dari penjara! DAPig dan PAS seakan akan hilang punca untuk menghidupkan obor politik yang sedia malap! Malah Anwar sendiri bingung kerana hilang punca dan skrip dalam menerima keputusan Mahkamah 9 Januari yang lalu.

Bagi hamPAS pula isu Palestin dan Israel adalah masa yang sesuai untuk disorongkan ke kepala kepala mengantuk kuda belang mereka! Biar terpaksa meliwat Anwar sekali pun PAS akan cuba meraih untung politik dari isu ini..! Sebab tu bila sesekali kena liwat..Anwar terus kena buasir!!!

Tapi ini semua atas nama POLITIK!!! Tak lebih dari itu...! Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen