Ahad, 5 Februari 2012

Pakwe Eli Bogel Sudah Ditangkap? Muslimah PAS Nak Serbu..!





















Dari keterangan Azmin keptugas, selama di Jakarta selalu dibiayai keluarganya dari Malaysia dan Partai Keadilan Rakyat (PKR). Selama di Jakarta, ia melakukan beberapa penelitian termasuk sejarah tokoh yang berkaitan sosial budaya publik di Indonesia, dan juga melakukan penelitian dan fotografi.

"Saya memilih menetap di Indonesia walaupun izin tinggal telah berakhir karena di Malaysia oleh pihak keluarga dan pimpinan anggota Partai Malaysia menyarankan agar saya berubah dulu di Indonesia. Keselamatan saya tidak lagi terjamin di Malaysia ini terkait dengan ancaman terhadap saya oleh pemerintah Malaysia yang mungkin atau menjadikan saya sebagai tumbal dan alat politik dari pihak yang berkuasa di Malaysia," kata Azmin kepada petugas Imigrasi Batam.

Baca lanjut oleh papagomo di sini
Juga DetikNews di sini

Apapun mesti muslimah@muslimut@musibut hamPAS tertunggu tunggu siapa jantan ni! kalau betul lah jantan ni si Helmi kekasih Eli telanjang mesti musibut musibut hamPAS nak keromon jantan ni kan? nak wat aper? nak tunjuk depa punya untuk diambil gambar jugak ke???

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan