Ahad, 12 Februari 2012

Guan Eng Demam...Seru Rakyat Kekalkan BN Berkuasa Dalam PRU13 Akan Datang..!!!


Guan Eng nampak dah semakin teruk..makin teruk sakit cina komunis ni.. nampak sangat takde isu...

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak digesa supaya menjadikan bayaran RM500 tunai kepada keluarga berpendapatan rendah dan elaun RM100 kepada semua pelajar sekolah, sebagai satu program tahunan.

najib lim guan eng cycle event 250911 3Ketika membuat gesaan tersebut hari ini, Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng berkata, ia bagi membuktikan bahawa Najib ikhlas membantu rakyat, dan bukan hanya berbuat demikian untuk menang pilihan raya.

Apa yang peliknya kalau PM nak kekal kan bantuan tu.. tiap tiap tahun pun kerajaan bajet lebih RM230 BILION tau BILIONNN! untuk pembangunan dan kemajuan negara!

Dah 55 tahun merdeka tentunya dah bertrilion duit yang Kerajaan UMNO dan Barisan Nasional 
( BN ) belanjakan demi kemajuan rakyat dan negara...kebajikan rakyat dari dulu, kini dan selamanya tetap menjadi agenda yang diutamakan..tak macam puak tu yang tetiba jer baru terfikir pasal kebajikan!!! itu pun tak mampu buat di negeri dia orang perintah..!!!

Subsidi kerajaan kepada rakyat sejak dari dalam perut kandungan hinggalah ke liang lahad semuanya kerajaan tanggung! Nak apa lagi! takde kerajaan yang macam ni punya baik dalam dunia!!!

Sifir nya senang jer..rakyat yang mahukan program bantuan ini dapat diteruskan tentu tak teragak agak akan mengekalkan kuasa UMNO dan BN dalam PRU 13 yang akan datang!!! jadi kalau dibaca seruan Guan Eng sengal tu maknanya ialah dia mahukan rakyat menyokong dan mendokong terus Kerajaan BN agar terus berkuasa di Putrajaya..!!!

Demam cina komunis ni...demam DAPig nak bungkus dalam pilihanraya akan datang la tu...!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Jaga mulut sikit LGE...dont push us, ok...

    BalasPadam
  2. Lim Guan Eng CINA Bahalol CIBAI gampang

    BalasPadam
  3. Kat Penang tu, LGE bagi ke duit hasil judi kuda pada warga tua tiap2 tahun??? Tahun lepas langsung tak kedengaran pun.... sembang je lebih. Hak ptuuiihh...

    BalasPadam