Ahad, 12 Februari 2012

Husam 'Bunuh' Din Puduraya..!!!























Soal Salahudin akan dihantar, disuruh, dihalau, dinyah, dikeluarkan, dipindah bertanding di Johor hanya soal 'istilah'..!!!

Yang lebih utama dan lebih penting ialah usaha Anwar untuk mempastikan dakwah mengANWARkan PAS perlu diteruskan..!

Di Bachok Nasarudin akan dihalau! kini di Kubang Kerian juga begitu!
Dua ekor ni bukan hati perut Anwar dan pesaing kepada Husam@Kusam!

Hatta Ramli di Kuala Krai dan Nasarudin Bopeng di Machang walau pun bukan anak Kelantan tetapi dikira selamat kerana mereka ialah penjilat tegar Anwar!!! Lebih lagi mereka berdua bila malam akan 'masuk' Kelantan kerana berbinikan orang Kelantan..! tak macam Mad Sabu yang hanya tahu main sahaja dengan mek kelate..!

Sehingga kini takde satu suara pun keluar dari akar umbi PAS Kubang Kerian dan rakyat yang mahukan Salahudin selaku wakil rakyat mereka kekal bertanding disitu..! Apa maknanya? maknanya memang jelas Salahudin akan dihalau keluar dari sana!!! Dihalau dengan penuh rancangan licik Husam..!

Lagi pun kalau wakil rakyat tak berfungsi! tak turun padang! mana ada orang yang sayang! Orang Johor bukan bodoh nak terima 'sampah' ! Sampah yang diwarnakan sebagai MB pulak tu..!!!

Salahudin tau dia akan di'kapan'kan jika bertanding di Johor! Dia tahu bahawa Husam merupakan arkitek didalam merancang kemusnahan politik dirinya...! Kita tengok PAS akan lebih hancur dalam pemilihan parti akan datang...

LU FIKIR LA SENDIRI!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan