Rabu, 3 April 2013

Bob Lokman Kritikal - Al Fatihah..!


Kesian...semoga cepat sembuh..! teruk betul sakitnya ni..! sakit sebegini di khuatiri tak sempat mohon maaf..! Jadi kepada semua orang UMNO tolong la maafkan umpan busuk hamPAS yang semakin membusuk dan tak laku ni..! 

Tapi sakit macam ni bukan senang nak baik, sakit macam ni takde pakar yang boleh ubatkan! sakit macam ni pun dah ramai yang gol..!

Ini sakit otak..! sakit jiwa..! sakit hati perut namanya!

MELAKA 3 April - Tidak sudah-sudah bekas selebriti yang kini aktivis Pas, Bob Lokman, terus diperalatkan oleh pakatan pembangkang khususnya Pas untuk membuat tuduhan, tohmahan dan cercaan kepada kepimpinan kerajaan Barisan Nasional (BN) di pentas ceramah mereka.

Terbaru malam tadi, sekali pun kredibilitinya di pentas politik dan kewajaran pembangkang memperalatkan beliau terus dipersoalkan ramai orang, Bob Lokman membuat tuduhan liar yang tidak berasas kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Kata Bok Lokman, Perdana Menteri sengaja melambat-lambatkan pengumuman pembubaran Parlimen kerana mahu mencetuskan huru-hara sekali gus membatalkan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Walaupun tuduhan Bob Lokman itu terang-terang tidak berasas dan tidak akan dipercayai umum, namun dia tetap menegaskan sedemikian ketika berucap dalam ceramah di pentas pembangkang di Taman Indah 2, Padang Jambu, Bukit Baru dekat sini malam tadi.

Lebih keterlaluan, dia secara membuta-tuli mengaitkan persoalan huru-hara dan kelewatan pembubaran Parlimen dengan tragedi pencerobohan pengganas di Lahad Datu dan lain-lain tragedi di negara ini sebelumnya.

Katanya, Perdana Menteri mempunyai taktik untuk membatalkan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) iaitu dengan mengadakan huru-hara.

"Najib penakut tak bubar Parlimen. Mungkin tak bubar Parlimen ini ada satu taktik lain yang boleh membatalkan segala-gala yang mencetuskan huru-hara.

"Al-Maunah berlaku dekat pilihan raya, kes Ibrahim Libya juga dekat pilihan raya dan Lahad Datu juga berlaku dekat pilihan raya. Apa makna ini?

"Pemimpin ini penuh pengalaman dengan kejahatan dan penipuan dan mereka ini orang yang sangat tersusun dalam mengatur kerja mereka walaupun kerja-kerja jahat," katanya.

Populariti Bob Lokman nampaknya semakin menurun terutama di kalangan penyokong Pas sendiri apabila kehadiran beliau hanya mampu menarik kira-kira 200 orang khayalak ke program ceramah itu. - UTUSAN ONLINE



Jenis perosak memang macam ni..! Tak dapat orang tua..kanak kanak pun nak dirosakkannya..! kesian puak hamPAS ni..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Ha Ha Ha...........

    BalasPadam
  2. semoga dipendekkan umurnya.....

    BalasPadam
  3. laaa petang smlm wa terserempak dgn dia kat RnR dengkil arah selatan...dlm pkul 6.30ptg...

    agak dia nak pi melaka la tuu....kalu wa tau wa ludah muka dia bebb..

    muka mcm ahli neraka.... dgn gaya samseng dgn 2 org body guard, yg sama gaya dgn dia.... gaya ustaz neraka..

    mcmana tak neraka.... muka hitam, pakai jubah hitam...pas tu muka bertangkup nak seranah org...

    dia tak tau ka RnR yg dia berhenti tu atas usaha siapa?? atas dasar apa dibuat?? ....

    ko baru nak kenal islam bobb....org lain dah kenal islam berpuluh tahun....

    org lain dah solat 5 waktu dan puasa berpuluh tahun dahh...tp tak melawan kjaan ponn..

    ko yg bru kenal sejadah 2-3thn.... dah nak maki hamun kjaan...

    kat mana masa kjjan buat hway dulu tu...wooo masa tu molot ko berbuihh tegokk arak yaa..

    sygg ko bob .... ko kenal islam, kenal sejadah ikut dubur anwar....sbb tu ikut khawarij..

    insaf la bro, cari islam sebenar bukan islam khawarij...

    wa yg smlm selisih dgn lu pkul 6.30ptg...





    BalasPadam
  4. Salam, betul tu.. wajah2 puaka PAS.. bodoh jahil xkenal agama salahkan org lain. Sepatutnya salahkan diri sndiri.. BOB oiii.. Islam datang 1400 tahun yg lalu.. tp ko yg mangkok hayon tk kenal Tuhan. skrg ko bertuhankan PAS pulak.. lingkoplah!

    BalasPadam
  5. Geli tengok cara BOB ni, dalam TV, gayanya mengalahkan Harun Din. Saya orang PAS pun tak suka bidan terjun mcm BOB ni. Dan saya tu tak berapa setuju dengan beberapa kerat pemimpin muda dalam PAS yang mulut agak longgar dan kurang berfikir secara waras. Saya cuma bimbang PAS akan kena terus dimalukan dan diperalatkan oleh pihak pihak yang tak bertanggungjawap dan besar kemungkinan PKR terutamanya ANWAR telah membomohkan pemimpin PAS, sebab ANWAR ni bukan calang calang orang kalau boleh sekongkol dgn Kiram yang gemar guna sihir. Saya pun ada terfikir kearah itu sebab saya nampak pelik sungguh dgn pemimpin PAS ini yg banyak mengikut telunjuk dan hilang jatidiri demi PKR & DAP.

    BalasPadam
  6. Bob lokman ni tahukah apa yang dia cakap. Cakaplah biar bernas dan jangan tuduh yang bukan-bukan. Hormatlah orang lain supaya orang lain senang dengannya.
    Dulu sebelum dia jadi anggota pas, saya adalah peminat tegar akan kebolehannya menjayakan sesuatu persembahan. Begitu juga dengan lakonan.
    Kerana masalahnya sendiri dia menyalahkan kerajaan dan masyarakat akan kepincangan keluarganya. Beristikamahlah dan redha akan segala ketentuan Allah.
    Semuga dia kembali ke jalan yang benar.

    BalasPadam