Isnin, 1 April 2013

EKSKLUSIF..! Pengakuan Wan Azizah Yang Dia Pun Berlobang...!

besar ni dah...itu sebab Anwar cari lain...!
Sejak diumumkan akan menjadi calon DUN di Selangor dan di nyanyikan pulak bakal menjadi embee menggantikan Khalid gagap, Jijah semakin berani membuka bibir. 

Jika sebelum ini Jijah hanya mengatupkan bibirnya bila mendepani isu seks laki dan anaknya kini bibir Jijah sudah terbuka, malah terbuka lebil luas, sudah ternganga, jelas Jijah juga mempunyai lobang untuk berkata kata.

Jijah dalam satu temubual berkata...

 "Saya berkempen bukan sebab (Datuk Seri) Anwar (Ibrahim) nak jadi Perdana Menteri, tapi pergi berkempen sebab saya sayangkan negara."


Demikian kata Presiden PKR Datin Seri Dr Wan Azizah  Wan Ismail pada Majlis Munajat Selamatkan Malaysia dan Forum Lahad Datu Rakyat Berhak Tahu di sini malam tadi.


Ayat ini namanya ayat lobang bocor...! lobang lohe...! lobang bobos...! lobang bolos...! lobang dimana jam omega disorokkan! lobang anugerah tuhan..!

Ayat inilah menjadi azimat rakyat Rome ketika Julius Caeser dibunuh..! Jijah lebih sayangkan negara..! Ayat ini akan menyebabkan pencacai berdarah air mata dan bernanah telinga menjulang keluhuran lobang Jijah.

Jijah sedang memikat pencacai...Jijah sedang menutup lobang kotor, hina lagi jijik mainan laki dan anaknya. Jijah juga sedang mempamerkan lobangnya yang sedia luas terbentang..!

Lu Lobang La Sendiri!!!
hagul kepala...! dengan kepala jer baru rasa..tapi nuar tak mohhh!

1 ulasan:

  1. apa nak buattt bebbb laki gila lobang jubo jantann...

    BalasPadam