Rabu, 3 April 2013

Kenapa Video PM Ini Membuatkan Puak Pakatan Berahi?


Pagi tadi jam 11.30 pagi selesai YAB PM mengumumkan pembubaran Parlimen ke 12 dilihat banyak puak pembangkang yang menjerit jerit meroyan, dengan yakin menyembur nyembur berhujah malah ramai yang menyiringai apabila PM mengulas dan mengupas berkaitan peralihan kuasa.

Rata rata mereka membaca dan memahami ayat YAB PM itu hanya sekadar mengikut tahap pemikiran cetek mereka. Memahaminya dengan keimanan yang mereka anuti bahawa pakatan akan sampai ke Putrajaya.

Tiba tiba ramai puak pembangkang yang nak duduk rumah malam ni..! ada selera makan! ada selera melihat isteri maasing masing..! Yang makan diluar tetap berselera diluar..! ada selera nak terkam mahasiswa! ada selera nak meliwat! ada selera nak cari china doll! ada selera nak raba tetek RM200 ribu! ada selera nak cari mummy Foo!
Walhal kalau mereka ini benar benar memahami ayat berani dan bertamadun YAB PM itu tentu selera selera sonsang lagi rakus mereka pasti akan terpadam begitu sahaja! pasti terencat selera seks mereka malam ini! pasti tak ada selera nak naik coach keretapi dengan bini orang!

YAB PM mengingatkan kepada puak pembangkang bahawa setelah rakyat membuat keputusan,  apabila keputusan pilihanraya nanti berpihak kepada Barisan Nasional di negeri Selangor, Kelantan, Kedah dan Pulau Pinang maka pihak pakatan haram mestilah berpegang kepada adab dan budaya serta ketamadunan yang tinggi dalam menerima hakikat keputusan pilihanraya.

Dalam negara yang mengamalkan demokrasi adil dan sihat, SPR yang menguruskannya selama ini begitu telus dan adil dalam menentukan setiap perjalanan pilihanraya berjaya dilaksana. Oleh kerana  sikap profesional dan bertanggungjawab serta berkecuali la SPR mengumumkan bahawa Barisan Nasional kalah di negeri negeri tersebut pada PRU12 yang lalu,

Yang lebih bertamadun dan berhemah ialah sikap kewarasan dan kematangan pihak Barisan Nasional yang bersedia menerima keputusan rakyat itu. Itu sebab Nik Najis masih terus mencekik gaji sebagai MB di Kelantan sambil Khalid gagap, Azizan dan Guan Eng merasa gaji dan kuasa seorang MB dan Ketua Menteri.

Cuba fahamkan apa yang PM sebutkan didalam video dibawah ni. Hanya akal yang waras, jiwa yang luas, standart pemikiran yang ada class, bermaruah dan memahami dengan jelas dan tentunya bukan orang PKR, DAP dan PAS akan mengakui bahawa YAB PM seorang pemimpin sejati, berperibadi dan cukup membuatkan Anwar, Kit Siang dan Hadi kencing tak lawas..!!!

Tak caya? cuba dengar dan fahamkan sekali lagi..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. JGN PLAK DIORANG BIKIN PANAS LEPAS KEPUTUSAN AKHIR BERPIHAK BN SUDAH KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. senang lagi laaa bolih import injil versi melayu bila bn memerintah semula.

    BalasPadam
  3. Betol tu Otai..Injil tu dibawa oleh Pok Nick secara senyap2 utk ANuar belajor..kalo ko nak baca dan menganut dgn pok nick sama, pasti mereka alu2kan..Bwa anak2 ko sekali..blh kasi pangkah siap2 kat dahi anak2 ko supaya senang Nick ajis kasi jamin sorga utk ko org semua ye..hihihi

    BalasPadam