Selasa, 2 April 2013

HOT...PENCARIAN ZAKAR BENGKOK MENYEBABKAN VIDEO NI LAMBAT KELUAR...!


Diberitakan Anwar sedang giat mencari orang yang seakan sama wajah dengannya untuk membuat pengakuan umum bahawa orang itu la yang dibayar untuk melakonkan pelbagai style didalam video seks Anwar seperti mana yang didedahkan.

Tujuannya jelas..!!! untuk memberitahu kuda belang bahawa semuanya adalah konspirasi UMNO..! kerja jahat UMNO..! Tapi masaalah yang membelenggu Anwar ialah bukan mahu mencari muka yang seakan hampir dengannya! 

Masaalah Anwar ialah mencari orang yang hampir SEKOTE dengannya..! Sebengkok dengannya..! Itu masaalah Anwar sekarang..!

Maka projek U-Turn Anwar sehingga kini masih belum lengkap seperti mana yang Anwar harapkan..!

Cuba tengok video yang dibuat khusus oleh orang cina untuk tatapan masyarakat cina ni...!


Orang Tiong Hua, pengundi cina dah muak dengan permainan Anwar dan pakatan haram ni..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Yang boleh dicari hanya lah Suhaimi Ibrahim. Suhaimi dan Anuar macam kembar siam. Tapi sayang Suhaimi masih setia pada UMNO. Jadi Suhaimi pun 1 ketika dulu adalah pengikut setia Anuar. Pernah memegang jawatan Pengarah KEMAS negari PP semasa Anuar menjadi Pengerusi Perhubungan UMNO PP. Hanya Suhaimi sahaja yang dapat menolong Anuar dalam perkara menafikan identiti manusia yang ditunjukan dalam video. Moga Anuar dapat memujuk Suhaimi. SEMOGA BERJAYA SAUDARA ANUAR A/L IBRAHIM

    BalasPadam