Selasa, 30 April 2013

Kubur Kit Siang Sudah Ternganga..




Kit Sial sudah rasa bahangnya..kit sudah macam cacing babi kepanasan. Kit sial semakin jelas tanah kubur nya sudah terbuka luas untuknya di Gelang Patah cuma yang menambah parah kepada Kit Sial ialah rupanya bukan sahaja dia yang terlihat akan kuburnya malah kawan kawan sekutunya juga dijangka ramai yang bakal terkubur pada 5 Mei nanti...Insyaallah

GEORGETOWN: Penasihat DAP Lim Kit Siang mengakui menghadapi laluan sukar bertanding di Gelang Patah di Johor kerana kawasan Parlimen itu adalah kubu kuat Barisan Nasional (BN). 

Beliau berkata, faktor yang menyukarkan beliau untuk memenangi kerusi itu kerana BN menurunkan nama-nama besar untuk berkempen dan pengaruh kuat bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad. 

Lim terbabit dalam pertandingan satu lawan satu dengan Menteri Besar Johor, Datuk Seri Abdul Ghani Othman pada pilihan raya umum ke-13 Ahad ini. 


"Pada tahun 2008, BN menang dengan majoriti lebih kurang 9,000 (undi). Pada tahun 2004, BN MCA menang dengan majoriti 31,666," kata Lim pada ceramah pakatan pembangkang di Kolej Han Chiang di sini malam tadi. 

Pada pilihan raya umum 2008, kerusi Parlimen Gelang Patah dimenangi calon BN Tan Ah Heng dengan majoriti 8,851 undi, mengalahkan calon PKR, Zaliha Mustafa. 

"Ini kali pertama Johor menjadi tumpuan seluruh Malaysia. Apa yang berlaku di Johor boleh mempengaruhi apa yang terjadi di Malaysia," kata Lim. - BERNAMA 


LU FIKIR LA SENDIRI

4 ulasan:

  1. Wahai warga BN jangan percaya cakap LIM KIT SIANG ni...Itu sebenarnya tektik beliau meraih simpati. Bila orang terasa over confident masa tulah Kit siang akan score....Belum ada parti didunia ini mengaku kalah sebelum bertanding... AWAS JERAT LIM KIT SIANG....Ingat pepatah Melayu " PELANDOK yg selalu lupa JERAT tapi JERAT tidak pernah lupa PELANDOK.." Jangan masuk perangkap LIM KIT SIANG. InsyaAllah.

    BalasPadam
  2. aku adalah penyokong chua ju ming. kepada penyokong chua yang sepatutnya bertanding di gelang patah, harap kita sama-sama tidak undi kit siang.

    BalasPadam
  3. aku setuju. undi untuk chua ju ming jangan ditukar kepada kit siang.

    BalasPadam
  4. Kit Siang parasit. Tak kekal kerusi dia. Sukati je cabut. Takpun mcm casanova,dah puas balun ppuan dia belah la.

    BalasPadam