Rabu, 3 April 2013

KEJAYAAN TERBESAR NIK NAJIS...!


Selama menjawat jawatan sebagai murSHITdol hamPAS mungkin inilah antara kejayaan besar yang amat membanggakan Nik Najis yang boleh dikenang oleh anak cucu cicitnya dan dijadikan rujukan bagi setiap kuda belang dalam hamPAS..!

Itu sebab tindakan Penolong Setiusaha I Pemuda Pas, Khairul Fahmi Mat Som mengeluarkan kenyataan mengenai ‘video seks Nabi’ melalui akaun twitternya pada 27 Mac lalu boleh berlaku kerana tarbiah sonsang yang berjaya diberikan oleh tua kutuk ini. 

Jelas bahawa penyangak ini salah..! namun dengan sikap bodoh sombongnya boleh berkata akan menyaman Utusan kerana menyebarkan kemungkaran yang penyangak ini lakukan.

Pertamanya penyangak ini dalam tweetnya berbohong dengan mengatakan UMNO adalah pengeluar video seks yang wujud hari ini.

Keduanya penyangak ini membuat fitnah dengan mengatakan UMNO yang mengeluarkannya.

Ketiganya penyangak ini menghina keperibadian mulia Rasullullah. Kenapa pulak junjungan mulia Nabi mahu dicontohkan kepada sesuatu yang jijik dan kotor? Tidak kah itu menunjukkan bahawa penyangak ini sebenarnya tidak langsung mengangungkan kebesaran dan kemuliaan Rasullullah.

Keempatnya penyangak ini bermegah dengan kesalahan yang dia lakukan apabila bodoh sombong menegakkan kemungkaran yang dia lakukan.

Kerana apa penyangak ini bersikap demikian?

Kerana gurunya kencing berlari..maka penyangak ini pulak kencing berdiri sambil menari menari..

Saksikan...


Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. NAJISNYA....NA UZUBILLAH..JANGANLAH KERANA KEINGINAN MENAWAN PUTRAJAYA SANGGUP MENJADI PETUALANG MENAFIKAN BANGSA SENDIRI...WOOOO. BO LA WEI...

    BalasPadam
  2. TAIK TASU NIK NAJIS... INGA AH GUNO-GUNO LO TULUN.. MENEHURI NOGI DOT BUMIPUTRA..POLOGOSOON..

    BalasPadam
  3. sedarlah wahai org2 islam.. peringatan buat diri sy juga..bersyukurlah.. kelak Allah akan gandakan lg nikmatnya..kalau kufur tgu azabnya nti

    BalasPadam