Sabtu, 6 April 2013

PANAS..- Rahsia Anwar Akur Di Permatang Pauh Terbongkar..!

 

Anwar Aljub terpaksa mengakui bahawa hidup dan mati politiknya yang semakin hampir tu tetap di Permatang Pauh. Setelah sebulan membiarkan kuda belang meneka neka..! menghentak hentak meja, menggaru garu kepala akhirnya Aljub memutus kata.

Sebenarnya Anwar melontarkan polimik tersebut kerana 2 perkara.

Pertamanya Anwar sedang menagih sokongan kembali para kuda belangnya di Permatang Pauh, ia berikutan sokongan dan dokongan keatas Aljub sudah jatuh merudum di sebabkan rakyat sudah muak dan jelak dengan politik hanyirnya.

Pun begitu masih ada lagi puak kuda belang dikalangan PKR dan PAS yang tetap mempertahankan kote bengkoknya dengan alasan standart mereka bahawa semuanya adalah agenda jahat UMNO.

Namun hanyir dibadan Anwar semakin kuat membau dan mula membengkak hati dan perasaan golongan simpati dan atas pagar apabila Anwar mula membuktikan yang dirinya malang apabila mempertikai undang undang murtad, isu Kalimah, semangat Liberalisme agama serta  pemujaan terhadap sex sonsang @ LGBT yang jelas bertentangan dengan syariat kesucian Islam serta melampaui adab dan budaya bangsa Melayu. 

Ini yang menyebabkan Permatang Pauh bukan lagi hak mutlak Aljub..dan Anwar tahu suasana ini..!

Anwar sebenarnya bersungguh mencari kawasan baru yang diyakini selamat namun tiada tempat untuknya yang boleh disifatkan 'selamat' seselamat yang dia fikir ketika menutuh jubor mahasiswa yang diterkamnya dibilik hotel tu. Ini kerana hanyir yang dia bawa begitu menyengit dan ditolak terutama dikalangan kuda belang PAS yang masih waras dalam menjaga hukum hakam agama.

Cubaan Anwar mengendeng kerusi DAPig di Ipoh Timur dan Ipoh Barat ditolak mentah mentah oleh DAPig kerana kerusi tersebut merupakan 'syurga' yang jelas tidak mahu dikongsi DAPig bersama Aljub.

DAPig juga tidak mahu merisikokan kehilangan lagi kerusi yang pasti akan menjejaskan status tuhan politik dan 'demand' mereka dikalangan pakatan nanti. Gelang Patah masih kelabu dan hitam sudah berada ditangan DAPig@Kit Sial.

Anwar juga tidak mahu termasuk perangkap DAPig dan hamPAS yang memang tidak ikhlas berketuakan Aljub selepas PRU berlangsung nanti. DAPig hanya menjadikan Anwar jambatan untuk mereka menyeberang. PAS sememangnya mahukan Hadi sebagai Perdana Menteri khayalan mereka. Sedangkan didalam PKR sendiri sudah terang mainan unruk membuang 3 beranak ini sedang terus berjalan. Anwar jugak sedar 'game' agenda sekutu jahatnya ini.

Maka tindakan Anwar untuk mengumumkan 'kepulangan' nya ke Permatang Pauh hanya mahu menghidupkan impak sokongan dikalangan kuda belang serta meniup semula api simpati dikalangan pengundi yang mengundinya sebelum ini. Hakikatnya Permatang Pauh sudah menjadi jambatan sempit yang bila bila masa akan menggelincirkan Anwar didalam PRU ini nanti.

Tapi..apa pilihan yang ada kepada Anwar? mahu tak mahu Anwar kena la bersedia dengan segala kemungkinan yang berlaku pada kali ini sama ada Permatang Pauh merupakan kubur sempit lagi gelita yang akan Anwar diami sebelum sampainya masa persemadian sebenar Anwar dek kerana sakit 'misteri' yang dikatakan oleh ramai orang tu...!!! ish...ish...ish...

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. SoooOOorrga di bawah tapak kaki ANUwar....pintu neeraka di bawah tapak kaki Nik Najis

    BalasPadam
  2. KEHKEHKEH BENAR DAN BERNAS BROO...ANUWAR DAH KECUT PSL PAS PUN DAH BERANI MAIN LIWAT...ITU PUN AGAKNYE DIA SLHKAN UMNO PSL DIA YG NGAJOR PAS MELIWAT...KALI NI DIA BTOL2 KENE LIWAT HABIS2AN PLAK..LIWAT MEGA BROO HUHUHUHU

    BalasPadam
  3. aku tak terkejut kalau siliwat ni kalah tempat sendiri, kalau ditakdirkan menang, majoriti agak tipis...

    BalasPadam
  4. HAHAHAHA KELAKAR GAMBO TU .. AKU SUKA AKU SUKA HAHAHHAHA

    BalasPadam
  5. tapi Anwar menang besar beb..lu fikir la sendiri

    BalasPadam