Sabtu, 13 April 2013

HADI EDAR VIDEO BESI PANDAI BERCAKAP..!


Hadi yang bunuh stopa..!


Tak cayaNG? layanG di siniNG..sining..sining..!

LU FIKIR LA SENDIRI!!!


Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali malam ini menafikan dakwaan pembabitan beliau dalam video seks yang kini tersebar luas dalam laman-laman blog.

Katanya, beliau menyerahkan kepada para peguamnya berhubung pendedahan dan pembikinan video seks itu untuk tindakan lanjut.

Mustafa ditemui selepas berucap sempena majlis perasmian Markas Pemuda Pas Cawangan DUN Paka dekat sini malam tadi.

"Sudah-sudahlah saya dah bagi tahu, saya tak nak cakap apa-apa. Saya dah serah kepada peguam, itu saja.

"Not worth commenting (tidak berbaloi saya komen)," katanya lalu masuk ke dalam kenderaan sebelum beredar.

Mustafa dijadual menyampaikan ceramah di Markas Pas di Kampung Molek di sini.

Terdahulu, beliau dalam ucapannya turut membangkitkan perkara itu dengan menyalahkan UMNO yang didakwanya bertanggungjawab membuat fitnah terhadapnya.

Beliau mendakwa, UMNO telah menggunakan media arus perdana untuk melakukan pembohongan.

Mustafa seterusnya menegaskan, beliau telah menyerahkan perkara tersebut kepada para peguamnya termasuk Asmuni Awi dan Hanifah Maidin melalui Tetuan Awi & Co. - UTUSAN ONLINE

5 ulasan:

  1. Kalau agama dipolitikkan, inilah akibatnya. Apakah ini akhlah seorang pemimpin yang ingin menegakkan Islam.

    BalasPadam
  2. Di markas Pas dimana mana sekarang di pasang cd ceramah. Di pasang dengan kuat sekali konon nak beritahu mereka itu lah orang islam.

    Ya Allah ampunkan aku kerana aku nampak pengikut Pas ini macam orang bodoh, pakai topeng islam dan berlagak alim. ya Allah bukakan lah pintu hati mereka, sesungguhnya hati sanubari mereka telah dihijabkan oleh ajaran pemimpin munafik yang menggelarkan diri mereka ulamak !!!!!!!!!! ikutlah orang yang telah meninggalkan Pas sesungguhnya mereka mencari jalan yang benar.....

    BalasPadam
  3. Salsm, sy dhlama dpt detect Munafiknya PAS smenjak join jentera PEMUDA dan PAS kawasan lps grad study dlu. Alam kampus PAS rosakkn pemikiran kami tntng Islam itu ialah politik parti lngsung tiada sntuh bab Islam lain spt soal Aqidah, Ibadah dan Akhlak. Bila join PASNjiwa mula memberotak krn mreka xikut pun cara Islam.. Mlh mereka menipu brmcm2 atas tiket tumbngkn UMNO!... Skrg blsn Allah satu persatu buat mereka...rasalah!

    BalasPadam
    Balasan
    1. exjundiPAS...alhamdulillah semoga lebih ramai lagi sahabat-sahabat seangkatan anda melihat dengan mata hati bukan mata satu(lambang pas dan lambang PKR).Lebih malang ...... trade mark mereka adalah memaki hamun, memfitnah, menipu dsn ysng paling sedih menuduh orang-orang yang dibenci tanpa bukti....Balasan Allah adalah benar. Insaflah....

      Padam
  4. KEHKEHKEH PD DIA MMG X BERBALOI NK KOMEN PSL DIA YG 'BIKN KEJE' BROO TP PD PKR BERBALOI2!! KEHKEHKEH

    BalasPadam