Khamis, 4 April 2013

REAL 18PL..! Video Yang Bakal Diharamkan Oleh Nik Aziz..!


Sebagai seorang manusia normal, jauh dilubuk hati Nik Aziz menyedari bahawa apa yang dia dan PAS lakukan didalam pentadbiran kerajaan negeri Kelantan jelas lemah dan totally gagal!

Bukti kegagalan Nik Najis kalau diperincikan pasti melimpah ruah berbanding kebaikan sedikit yang mungkin wujud. Itu sebab pilihanraya kali ini ramai dikalangan puak hamPAS Kelantan yang ditemui meragui yang Nik Najis dan hamPAS boleh kekal menguasai negeri Cik Siti Wan Kembang itu.

Anak anak muda Kelantan juga sedar bahawa lelongan PAS yang menggunakan jenama agama, serban, pahala dan syurga selama ini tidak lagi menjadi azimat dan petunjuk berguna bagi mereka untuk memberikan undi kerana untung nasib warga negeri yang perlu dibela dilihat dan dirasai tidak berada didalam jubah tok garu Nik Najis.

Itu sebab golongan muda tanah serendah sekebun bunga bertekad pada kali ini untuk mempastikan UMNO dan Barisan Nasional mengambil alih tampuk yang sudah lapok diduduk oleh tua kutuk yang tidak lagi jantan tapi dah jadi bapok..!


Cepat layan video bawah ni sebelum di fatwakan haram oleh Nik Najis...

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan