Khamis, 4 April 2013

PANAS..!!! RAHSIA JUI MENG MENGHILANGKAN DIRI TERBONGKAR...


Bagi mengelakkan kecelaruan yang semakin memuncak dan hampir memancut, maka berkata la si ice cream Azmin bahawa kekasih, boss, madu dan cinta hatinya Anwar telah pun bertemu dengan Chua Jui Meng, tapi tak la pulak dia kata jumpa dimana? bila? mana gambarnya?

Satu alam ni tahu bahawa keretakkan yang berbelah belah telah pun melanda puak pembangkang terutama di Johor! dan semua orang tahu baik sami siam mahupun keling bunting yang Jui Meng sedang membawa diri entah kemana dan diharap jangan pulak bila jumpa nanti.. dah mati..!

Kalau ikut logik dan teori pembangkang haram selama ini yang begitu taksub dengan gambar dan videonya tentu pertemuan tu dijadikan modal utama untuk menutup pekung perpecahan dikalangan mereka di Johor. 
Kalau gambar hutan simpan kekal Elizabeth Wong pun boleh dunia teroka.. apa la sangat gambar pertemuan Anwar Aljub dengan Jui Meng..! Betul ke apa yang mamat ice cream ni kata? Benar ke?

Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri Parti Keadilan Rakyat (PKR) Johor, Datuk Chua Jui Meng tetap dijanjikan tempat untuk bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU-13).
Bagaimanapun nasib Chua sama ada akan ditempatkan bertanding di kerusi Parlimen atau Dewan Undangan Negeri (DUN) masih belum diputuskan kepimpinan tertinggi parti itu.
Pengarah Pilihan Raya PKR, Mohamed Azmin Ali berkata, keputusan itu dibuat selepas mengambil kira peranan Chua dalam perkembangan politik di Johor.
"Beliau ada dalam pertimbangan, Datuk Seri Anwar (Ibrahim) sudah bertemu dan berbincang dengan Datuk Chua semalam (Selasa) tentang senario politik di Johor.
"Kita ambil kira peranan beliau dan kita akan menawarkan kawasan yang sesuai untuk dia bertanding," katanya pada sidang media di sini, Rabu.
Chua dilaporkan telah 'menghilangkan' diri sejak Penasihat DAP, Lim Kit Siang mengumumkan hasratnya pada 18 Mac lalu untuk bertanding di kerusi Parlimen Gelang Patah.
Tapi rupanya Jui Meng bersembunyi bukan kerana merajuk hati, bukan kerana tak dapat kerusi di Gelang Patah..! Jui Meng sembunyi kerana dia dah semakin jelas..! semakin pasti..!
Pilihanraya kali ini terutama di Johor, kerusi pembangkang semuanya kelihatan seperti kerusi ni..

Patut pun dia lari..!
Baca lagi kupasan menarik di sini
LU FIKIR LA SENDIRI!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan