Sabtu, 13 April 2013

Senator Gay & Anti Islam Anwar Nak Jugak Masuk..!


Anwar tidak akan diam selagi sekutu gay dan anti islam dari Australia ini tidak bersama samanya berpimpin tangan didalam PRU13 ini, pasti senator biadap ini telah diberikan kerja khusus bagi memburukkan negara dalam PRU 13 yang bakal bermula 20 haribulan ini...

Senator Australia, Nicholas Xenophon yang ditahan di Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT), Sepang pada Februari lalu, memfailkan permohonan untuk mendapat kebenaran semakan kehakiman bagi membatalkan notis larangan masuk terhadapnya ke Semenanjung Malaysia.

Xenophon, 54, selaku pemohon memfailkan permohonan itu di Mahkamah Tinggi di sini semalam menerusi firma guaman Tetuan Ranjit Singh & Yeoh dengan menamakan Ketua Pengarah Imigresen sebagai responden tunggal.

Pada 16 Februari lalu, Xenophon ditahan di LCCT pada pukul 6.50 pagi mengikut Seksyen 8(3) Akta Imigresen 1959/63 kerana mempunyai rekod memudaratkan negara ini, setelah beliau didapati merupakan golongan yang tidak diingini dan dilarang masuk ke Malaysia.

Beliau memohon perintah mandamus untuk mendesak responden supaya membenarkan beliau memasuki negara ini selain menuntut ganti rugi, kos dan relif lain yang difikirkan layak dan wajar oleh mahkamah.

Berdasarkan afidavit sokongan, beliau mendakwa, responden gagal mengambil kira fakta yang mempunyai kaitan berhubung lawatannya ke Malaysia iaitu mengambil bahagian dalam dialog bukan partisan dengan anggota Parlimen Barisan Nasional (BN), Pakatan Rakyat dan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Xenophon mendakwa, keputusan Ketua Pengarah Imigresen menghalang beliau daripada memasuki negara ini pada tarikh tersebut tidak adil dan melanggar peraturan keadilan asasi kerana gagal memberi beliau peluang untuk mengemukakan fakta yang mempunyai kaitan dengan lawatannya itu.

Beliau juga mendakwa, responden bertindak demikian atas alasan politik dan bukannya atas alasan yang sah serta tidak berlandaskan undang-undang.


Bangsat  nak masuk negara orang dan menimbulkan huru hara..! jenis bangsat macam ni nak bagi masuk ke?

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. TGK RUPO DIORANG NI SEMUA BUROK SEMUA. TAK PAYAH NAK BERLAKON SUCI LA PLAK. DGN PENYOKONG SONSANG MEREKA BOLEHLA SEBAB KEBANYAKKAN MEREKA BUROK RUPO DAN PERANGAINYA.

    BalasPadam