Ahad, 14 April 2013

HABISLAH..!!! Stopa Keluarkan Bukti Video..!!! Dalang Ditangkap Polis..!


Kerja mudah..kerja senang..! lagi senang dari buka seluar dalam atas katil atau pakai seluar dalam selepas berzina..! kerja menyalahkan orang lain..!!! huhuhu!!!

Polis memulakan siasatan terhadap dua individu yang disyaki mengedar dan memiliki rakaman video lucah yang dikaitkan dengan seorang pemimpin pakatan pembangkang. 


Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar, berkata polis sudah menerima laporan berhubung dua individu terbabit dan kertas siasatan dibuka atas dakwaan mengedar dan memiliki video lucah. 

Polis ambil tindakan 

“Kesalahan adalah memiliki dan mengedar video lucah. Kita tidak peduli siapa dia atau gambar orang yang dalam video itu, tetapi kesalahan sekarang adalah memiliki dan mengedar video lucah. 

Sementara itu Stopa dalam kenyataannya berkata..

Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali mendakwa Umno sudah terdesak sehingga sanggup melemparkan pelbagai fitnah untuk menjatuhkan beliau dari arena politik tanahair. 

Ketika berucap di satu majlis di markas PAS Kampung Molek di Dungun malam ini, beliau berkata Umno bertanggungjawab terhadap fitnah melalui media.  
    
"Ini adalah kebiasaan Umno, mereka sanggup guna taktik kotor dengan menyebarkan fitnah... saya adalah mangsa terbaharu fitnah Umno," katanya.
    
Dipetik Bernama, Mustafa berkata beliau menyerahkan kepada dua peguamnya, iaitu Asmuni Awi dan Hanifah Maidin, untuk membawa isu itu ke muka pengadilan. 
    
Beliau turut menafikan telah meletak jawatan selepas isu penyebaran gambar dan video seks terbaru yang didakwa melibatkan pemimpin kanan parti itu.
"Saya malas layan kat media ini sebab pelawok (penipu), ada pula antara blog yang kata bahawa saya letak jawatan sebagai setiausaha agung kerana isu video ini.
    
"Saya hidup lagi ni, (masih) setiausaha agung PAS lagi. Tidak jadi kudis gatal pun dengan perkara itu. Saya dah faham surat khabar," katanya.
    
Dalam pada itu, Mustafa cuba mengelak daripada berdepan pihak media selepas majlis selesai.

Video baru dari Stopa...
Layan video ni..!


Lu Fikir La Sendiri!!!

14 ulasan:

  1. PARTI ANGKAT SPENDER PUTIH TANDA PAS SURENDER BROO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Lebih baik dia bertaubat drp menuduh pihak2 lain.. Inilah puak2 dlm Pas.. sendiri buat salah, sendiri sedap menghenjut org lain pulak nak disalahkan! Sampai mati pun si Setopa ni tak akan insaf.. moga Allah tunjukkan lagi kejelikan mereka!!

    BalasPadam
  3. Diharap Pas akan siasat perkara ini dgn adil dan sebaiknya. Dari segi sokongan InsyaAllah sokongan kami tidak akan berubah. Tidak adil utk kita berubah jika hanyalah kerana kesilapan seorang individu. Jika video itu satu fitnah, maka sy berdoa agar Allah melaknat dan membalas si pengfitnah.
    Namun jika video itu benar adalah mustafa, maka mustafa wajib disingkirkan dan Pas wajar utk berterima kasih kpd pihak yg merancang/merakam sebab sekurang-kurangnya kita telah dapat tahu duri dalam daging yg ada dlm Pas. Jika telah dibuktikan kesahihan oleh mahkamah, tapi jika Pas tidak mengambil sebarang tindakan, maka Pas akan hilang undi drpd sy. Cuma diharapkan, akan datang sebaiknya selain dirakam, dapatlah ditangkap khalwat terus dan ruang hujah akan terus tertutup.
    Ini kerana terdapat hujah dari sudut kesahihan. Antara yg sy dgr, ada 1 youtube yg menunjukkan teknologi membuat topeng muka iras manusia. Youtube itu menunjukkan b/m individu2 tdk dpt membezakan antara muka yg ori dan topeng trsebut tetapi anjing boleh mengesannya menerusi bau. Topeng itu dipasang dari kepala hingga sebahagian badan. Masalahnya sy tak dpt cari youtube tu. Klu sesiapa ada mintak diberi link.
    Jadi pndapat sy penangkapan terus beserta rakaman jika ada, adalah yg terbaik. Dgn penangkapan terus, video tersebut hanya akan dijadikan rujukan mahkamah tanpa perlu mengaibkan dgn cara menyebarkannya di internet. Dunia ini milik Allah, klu kita mengaibkan org, Allah akan membalas mungkin dgn aib yg lebih teruk kita tidak tahu.
    Sekiranya sumpah mubahalah perlu utk menyakinkan orang awam, maka bersumpahlah. Wbp sumpah shj bagi saya tidak mencukupi, proses undang2 dan penghakiman juga perlu ada. Pas tidak rugi jika membuang mustafa ali jika benar dan sahih dia bersalah. Ini kerana dizaman Rasulullah, sahabat baginda sendiri pernah dihukum kerana berzina. Sy tidak menuduh mustafa, tetapi ianya tidak mustahil berlaku kerana selagi namanya manusia, kita semua tidak terlepas godaan nafsu syaitan.
    Salam..

    BalasPadam
  4. Sebagai pengundi umno,gua salute lu anon 1.23..mentaliti pembangkang mcm ni yg malaysia perlukan..adil dan tak menegakkan benang basah..

    Melalui komen pembangkang pun kita boleh tengok sama ada dia benar2 ingin negara islam atau tak..kalau dah pemimpin dikhuatiri berzina pun cuba untuk dilindungi,edit gambar tgh tebar spender sebelah mamak, sambil fitnah umno, boleh jalan lah dgn mentaliti mcm ni

    Tp kalau mentaliti mcm anon 1.23 gua salute,nmpk ikhlas dlm perjuangan,cuma mungkin pas yg tak seikhlas mana dlm perjuangan sampai hilang dah perjuangan negara islam..

    Tentang silicone yg boleh ciplak muka org, senang je..suruh pelaku tu angkat sumpah, senang cerita..berani kerana benar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye betol sgt mudah...suruh SU pas tu bersumpah sebagaimana dia suruh AG bersumpah dulu insideb Batu Buruk Trg dulu.

      Jgn jadi mcm Nuar berdolak dalik. Rakyat dpt baca.

      Berani krn benar, takut krn salah!

      Padam
  5. tak abis2 angkat sumpah. angkat saksi wat mai sini. barulah org pecaye. kalau pandai letak vidcam, pandai la jugak panggil pegawai maksiat mai cekup. dia ni pembangkang, takkan mejlis agama takut kene halau kot. itu namanye, common sense. semua org bole pikir.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dulu masa kecoh kes batu buruk dulu si mostapa ni yg cabar ketua polis bersumpah.....la nie Kena Balik kat dia.......Allah bagi isyarat Dah tu...terima je lah

      Padam
    2. Ada pernah dengar sebelum ini, kes Pej Ugama pasang video dulu.., kemudian, ketika orang nak start kongkek, pejabat ugama pun 'rush' masuk? Apa anda ingat orang kat dalam bilik tu kongkek tanpa kunci pintu bilik? Apa anda ingat, bila dah orang Pej ugama ketuk pintu, para pengongkek dua2 tu bukak pintu dengan keadaan bertelanjang bulat?

      Kalau dalam kes bilik 121 Hotel Perdana, 1001 satu alasan boleh diberikan. Dalam kes 'tarbiah dalam bilik hotel' kat Kuantan tempuhari pun boleh terlepas. Dalam kes 'gerobak Keretapi' pun boleh terlepas. Macai bukannya boleh terima tangkapan2 oleh Pej ugama.

      Jawabnya; kerjasama manusia di bumi dan malaikat di langit sahaja yang boleh mendedahkan perangai-buruk pemimpin2 yang bercakap mengenai hukum Islam; tetapi perangai dipimpin nafsu iblis!

      This is also common sense...

      Padam
    3. anon 14 April 2013 1:57 PG..

      Nanti ko ckp pegawai agama tu orang UMNO plak bila kena tangkap..senang cite buat sumpah lagi clear..tutup terus kes ni..

      Padam
  6. jangan dia bayar si wanita itu dengan duit dpd TABUNG PERWIRA LAHAD DATU sudah man!!!

    BalasPadam
  7. 2, 3 kali aku ulang tayang, memang sah muka dia, nak edit macamana kalau tengah pakai seluar dalam sz: xxxL

    BalasPadam
  8. Petunjuk dan balasan Allah telah mula terlihat dan perkara yang difitnah kepada orang yang tidak berdosa telah mula berbalik kepada mereka yang Allah kehendaki. Kalau kita benar-benar melihat sesuatu kejadian itu adalah dengan kehendak Allah seharusnya semua kita akan insaf. Setiap yang berdosa tak kira dari mana-mana kumpulan pasti akan menerima balasan tidak didunia diakhirat pasti. Lambat dan cepat balasan itu hanya Allah sahaja yang mengetahui. Allah mengambil nyawa orang yang dibawa kemerata tempat untuk memfitnah seharusnya menjadi iktibar buat semua mereka yang beriman

    BalasPadam
  9. Golongan yg bertopengkam Islam, gunakan Islam utk dptkan kedudukan dunia . Namun begitu yg bertopeng hanya menipu sesamanya sendiri. Mukmin sebenar tidak tertipu dgn yg bertopeng ni.

    BalasPadam
  10. anon 1:23 kalu semua benda buleh direka umno, baik lah reka video mat sabu, hadi awang, kit siang, mahfuz omar, apatah lagi dgn pembangkang dibantu dgn sumber kewangan yg tak terhad PKR tentu lebih2 lagi mampu reka video najib ker muhyidiin ker zahid hamidi ker.. tapi ini tak berlaku bukan kerana apa tapi kerana video2 yg muncul skg ni memang ori, dan bukan direka2

    BalasPadam