Sabtu, 13 April 2013

Semoga Stopa Ali Tak Bunuh Diri..!





Setakat ini Stopa hanya menyerahkan kepada peguamnya untuk mengambil tindakan..! Presiden hamPAS pula Hadi berkata bahawa dia akan sembahyang hajat..! sembahyang hajat untuk apa kita tak maklum..!

Puak puak pembangkang pulak berkata bahawa ini satu lagi tindakan terdesak UMNO yang memfitnah Stopa...!

Persoalannya..apakah video besi ini boleh di superimpose sebegitu rupa? dari lampu terpasang yang berwarna hingga la ke tayangan hitam putih apabila lampu didalam bilik ditutup..!

Bagaimana pulak dengan suara Stopa dan suara erangan janda tu? apakah boleh dibuat? 

Setakat mahu menafi dan menidakkan sahaja dengan memfitnah ianya kerja jahat UMNO memang senang ler bro..! tapi cuba tanyakan kepada tuan punya badan? tengok betul betul bijik matanya? tengok degup jantungnya..! 

Cuba tanya kepada bini, anak dan cucu Stopa..? apakah mereka boleh menidakkan bahawa suara dan gerak tubuh yang menggoncang katil tu bukan laki, bapak dan atok dia orang???

Lu FIkir La Sendiri!!!

video ada di sini

4 ulasan:

  1. malam tadi stope spender kena tanya ngan cucu2 nye..." apasal atuk bergusti ngan nenek muda tak pakai baju"....

    BalasPadam
  2. Lalu stopa ali mjawab, atok dah serah pada lawyer, x nak komen. Cucu nya hampa kerna atoknya x nafikan yg lelaki tu bukan dia.

    BalasPadam
  3. stopa ingat kerja terkutuk dia tiada yang nampak. rupanya allah nampak. allah beri petunjuk pada pada orang tu pasang camera. sekarang satu dunia nampak. tak lama jadi koliksi dalam web prono xvedios, macam vedio anuar.

    BalasPadam
  4. Pas ni penuh dgn puak2 gila sex.. gila betina.. tapi mereka pandai cover dgn serban, ketayap putih dan jubah meleret ke tanah walhal skandal keliling pinggang. Lepas kantoi tuduh org lain yg buat fitnah.. jumpa N-Ajis terus hapus dosa!!
    Islam yg suci dipandang serong oleh penganut agama lain bila puak2 ini menggunakan nama Islam dlm parti yg penuh kemunafikan ni! Musafa bertaubatlah.. satu dunia dah nampak aksi sex kau tu.. Malu le pada isteri, anak, cucu, cicit dan mak bapak kau!!!

    BalasPadam