Selasa, 3 Disember 2013

Kepimpinan PAS Akui Pendedahan Blogger RBF Bahawa Nik Aziz Bohong@Nyanyuk..!


Macam senada ajer Haji Hadi dan bloggers RBF dalam menjelaskan tahap kecelaruan pemikiran Nik Aziz yang dilihat semakin nyanyuk dan merapu..! Blogger otai RBF ada membuat pendedahan panas mengenai bekas murSHITdol hamPAS itu di rbfonline.disini.

Ianya disambut dengan penuh khusyuk dan tawaduk oleh Hj Hadi Besi dan kepimpinan hamPAS apabila bersedia untuk menggugurkan bekas MB Kelantan itu dalam saf kepimpinan PAS Kelantan.

KUALA LUMPUR: Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat digugurkan dari jawatan Pesuruhjaya PAS Kelantan dan diganti dengan Menteri Besar Kelantan, Datuk Ahmad Yaakob.

Ahmad turut dilantik sebagai bendahari PAS Pusat yang baharu.

Pengumuman jawatan lantikan ini dibuat oleh Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang selepas mempengerusikan mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat sesi 2013 - 2015 yang pertama malam tadi.

Datuk Mahfuz Omar yang tewas dalam persaingan merebut jawatan Naib Presiden pada Muktamar Tahunan PAS ke-59 baru-baru ini dilantik sebagai Ketua Penerangan.

Sementara Datuk Mustafa Ali dikekalkan sebagai Setiausaha Agung PAS.

Timbalan Menteri Besar Kelantan,  Datuk Mohd Amar Nik Abdullah yang tewas kepada Mohamad Sabu dilantik sebagai Ahli Jawatankuasa Kerja (AJK) PAS Pusat.

Seorang lagi calon yang tewas dalam perebutan jawatan Naib Presiden PAS, Datuk Abu Bakar Chik turut dilantik sebagai AJK PAS Pusat.

Bagi jawatan Penolong Setiausaha Agung dan Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang akan dibuat dalam mesyuarat Jawatankuasa PAS Pusat yang dijadualkan pada 17 Disember nanti.-AstroAwani
Sekali imbas PAS pun mengakui bahawa tahap pemikiran ditambah dengan tahap kesihatan Nik Aziz memang sudah tidak sesuai lagi berada didalam saf kepimpinan PAS.

Jadi kalau dah tak reti nak pergi, secara halus puak PAS ni halau Nik Aziz kan..! kan..!

Lu Fikir La Sendiri!!

1 ulasan:

  1. Laaaaa.....Stopar 'Spender Putih' Ali masih lagi SU Agung PAS-pis-pus. Satu Melaya dah tengok aksi tiger show orang tua ni......memang lah hamPAS depa le ni......

    BalasPadam