Jumaat, 13 Disember 2013

Usaha Menyelamatkan Mad Sabu Diperhebat…!


Benar la kalau disebut orang bahawa PAS adalah Parti Ajaran Sesat..! Yang paling untung dalam rugi pula ialah si Mad Sabu yang dibela dan dipelihara oleh tok tok garu dan kuda belang hamPAS selama ini.

Sejak dari peristiwa bilik 121, selepas itu isu penghormatan kepada Komunis, makan babi bersama Guan Eng dan kini isu Syiah pun para pengikut hamPAS di perintah untuk terus taat membela Mad Sabu bagi kepentingan PAS yang bertuhankan DAPig..!

Sebab tu Menteri KDN berkata…
"Dalam soal politik kita boleh berbeza pendapat tetapi bab akidah hanya satu iaitu Ahli Sunnah Wal Jamaah. Saya tidak akan berkompromi soal keselamatan kerana tidak mahu umat Islam di negara ini berpecah dua.
"Dalam Islam tiada fahaman lain selain sunni," katanya dalam sidang media selepas menyampaikan Anugerah Buku Negara 2013 di PWTC Khamis.
Baca lanjut di agendadaily.disini
Selepas itu pendedahan KSU KDN yang mengatakan..
Ketua Setiausaha KDN, Datuk Seri Abdul Rahim Radzi berkata ini berdasarkan maklumat yang mengaitkan beliau dengan mazhab tersebut.
Abdul Rahim berkata maklumat-maklumat itu termasuk Mohamad membaca 'Selawat' mengikut ajaran Syiah.
"Beliau juga dalam beberapa majlis menyatakan rasa kagum terhadap kepimpinan dan perjuangan Khomeini," katanya pada sidang media di sini Khamis.
Baca lanjut di mstar.disini

Baca juga di justread-disini

Apa pun kerajaan buat pasti puak ini akan terus mempertahankan pemimpin mereka yang jelas sesat..! Kepada pihak kerajaan mungkin masa bercakap sudah berlalu…sekarang masa bertindak..! tangkap sahaja semua yang memang sesat mempertahankan Syiah..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. assalamualaikum,Minta pautkan blog saya di http://metromalaya.blogspot.com/.Blog tuan telah saya pautkan,t.kasih..

    BalasPadam
  2. mmg PAS haram jadah..
    luar waktu kerja pengawai Agama xboleh kuatkuasa Agama?
    Agama apa yg Nik Najis pakai?
    Agama ikut nafsu serakah PAS?
    Rakyat pencacai PAS masih buta kayu.. masih xboleh nmpk selewengnya PAS mengalahkan iblis..

    BalasPadam
  3. Pas tu hanyalah parti politik yg nak raih sokongan..... setan pon nik aziz benarkan. Apalah sgnt dgn syiah....

    BalasPadam
  4. Bila kezaliman, pelanggaran perintah Allah swt dan Rasullullah saw, kemaksiatan, kemungkaran dan kesesatan dibela disebabkan pelakunya dr kelompok sendiri, mk itulah asshobiyah yg tidak diakui Nabi Muhammad Rasullullah saw sbg umatnya. Membela, membantu bangsa sendiri dlm perkara kebaikan, memajukan diri, bukanlah asshobiyah, bahkan adalah kebaikan dan kebaktian yg digalakkan. Para pentaksub bukalah minda ! Jgn jadikan diri spt al an'aam yg mengikut sahaja ke mana al kalb arahkan dan bawa.
    "Org org yg mendengarkan perkataan perkataan dan mengikuti yg terbaik diantaranya, mrk itulah org org yg diberi petunjuk oleh Allah (swt) dan mrk itulah org org yg berakal." Az Zumar 18.
    Hanya mengikut setiap perkataan dan arahan pimpinan hanya kerana dianya dr kelompok kita bukanlah sifatnya org yg beroleh petunjuk dan berakal, bahkan boleh pula membawa kesesatan, na'uzubillah !

    BalasPadam
  5. Kalau betul...tanggung dosa lah nik aziz tu.

    BalasPadam
  6. menteri komedi umno

    BalasPadam