Selasa, 25 Oktober 2011

Komunis Hitam Ni Dari Mana Pulak!!!


“Beliau jangan membohongi rakyat dalam isu komunis,” kata AJK PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad.

Katanya, rakyat hendak mengetahui kenapa Umno sanggup mengadakan MoU dengan Parti Komunis China pada 5 Ogos 2010.

Ini, ujarnya bukan hubungan parti dengan kerajaan, tetapi hubungan antara parti dengan parti.

Tambahnya, lebih merbahaya lagi Umno bersetuju untuk menghantar pemuda dan puteri untuk belajar dengan Parti Komunis China.

Ni paria kelas mana? muka ni ada mirip komunis dari mana? patut lah PAS buang komunis hitam ni dari jawatan Ketua Penerangan...sebab bodoh, dungu, benak...!

Yang PM dan orang Melayu bangkitkan tentang komunis yang dijilat jilat oleh laki normah si mad sabu ialah gerakan komunis zaman dulu! komunis yang menggila membunuh orang! komunis yang ingin menjadikan negara ini negara komunis! Komunis yang tak percaya tuhan!

Kalau sekarang ni kita menjalinkan hubungan diplomatik dengan negara komunis..apa masaalah? yang komunis dia orang! dia orang pun tak membunuh kita! tak sebok nak wujudkan negara komunis kat negara kita nih! apa punya bangang si deris komunis hitam sekor nih?

Yang tuhan politik deris ni 'main' dengan anak komunis tu apa cerita? bukan main lipat lagi tuhan politik deris ni menutuh anak komunis tu ko tak bising pulak! sebab? sebab dia cuma komunis besi...besi..! besi la bodoh!

Macam ni punya manusia pun ada lagi...patut dulu masa komunis menggila membunuh orang patut mamat hitam tak hensem ni dicampak jer ke pangkuan komunis tu.. baru dia tahu!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Malaun ni dengan abang dia, adik dia dengan dia sekali semua keturunan tiga suku.

    Ini macam ke dinamakan pemimpin, hal ehwal antarabangsa dan hubungan diplomatik pun dia tak tau. Memang hamPAS, makin banyak dia mencarut dan memfitnah makin tinggi peluangnya untuk jadi calon PAS di Perak. Itulah perangai ularmak su' dan khawarij.

    BalasPadam
  2. Apahal semua ketua-ketua PAS bangang sangat ni?

    BalasPadam