Jumaat, 12 April 2013

HOT..! LEPAS STOPA KINI TERSEBAR PULAK SEKS VERSI KHALID GAGAP..!!!


Lepas stopa punya video seks tersebar, kini khalid gagap pula cuba menonjolkan macho nya apabila dengan gagap menyatakan...

Calon Parlimen Bandar Tun Razak, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mendedahkan satu kajian menunjukkan Pakatan Rakyat bakal memenangi 215 kerusi Parlimen termasuk Sabah dan Sarawak pada PRU 13.

“Petang tadi (semalam), saya terima emel daripada beberapa rakan saya yang membuat tinjauan (survey) secara teliti. “Mereka merupakan kumpulan universiti yang membuat kajian dan tiada kepentingan dalam politik, termasuk Sabah dan Sarawak.

“Mereka kata jika strategi Pakatan seperti yang ada sekarang, kita sekurang-kurangnya akan memenangi 215 kerusi Parlimen,” katanya disambut sorakan gemuruh.

Ini kira lawak tahap gaban kata bebudak zaman sekarang..mana punya teori dia jumpa, mana punya group keling bunting yang dia survey, mana punya nyonya komunis dia tanya..! mana punya universiti gagap yang dia pakai ni..!

Cakap tak bersumber...cakap pakai sedap mulut! cakap macam konek anwar yang menyondol mana dia suka!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Pkatan dpt 215 kerusi BN 7 Kerusi.jumlah 222 kerusi perlimen.Sebenarnya khalid silap sebut macam lim guan eng,silap taip,silap kira.yg betulnya BN 215 pakatan hanya menang 7 kerusi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. orang gagap kebiasaannya selalunya tersasul cakap...sukar untuk dipulihkan....hingga ke akhir hayat.

      Padam
  2. DIA DGN NIZAR BADIGOL SMA BENGAP BROO...PAK MUSTOPE NK KAVER LINE SKANDAL PUN X MENJADI...FUCKATAN BO LIAOOO BROO HUHUHUHU

    BalasPadam
  3. statement begini mmg bagus, ianya membuat kita ketawa. dan apabila kita ketawa, ia akan mengeluarkan hormon endorfin dan sekaligus akan dapat mengurangkan tekanan mental harian kita di tempat kerja. Keep it up khalid.

    BalasPadam
  4. pada aku, takde benda yg boleh percaya kalau khalid gagap yg cakap. kalau dia keluar jamban dan berkata lepas berak, aku akan berfikir 100 x, samada betul2 khalid berak ataupun ada benda lain dia buat dalam jamban.......hehehehehe...............................................mungkin dia kira duit syiling mana tahu.

    BalasPadam
  5. Puak UMNO yang jahil, tak habis2 mengutuk. Tapi tak apa, tolong kutuk banyak-banyak. Sebab lagi puak UMNO ni mengutuk, lagi benci rakyat dengan puak jahil ini. No problem bro, lu boleh kutuk hari-hari, semasa makan, tidor, berak, tengah main...terus kan. Ini lah akibatnya bayar cybertroopers SPM pangkat 3....kesian....Wasalam..Jangan marah!

    BalasPadam
  6. weeh, apa ke benda 11.48 ptg ni, kan ke seronok dengar cakap khalid, apa dia cakap ada jadi ke,so kalau dia cakap jadi mainan lah,bukan ke itu komen positif...anyway khalid is better than video besi, and ulamak serabut...you know who i meant..

    BalasPadam