Rabu, 11 Disember 2013

Lepas Rosmah Giliran Shahrizat Pulak Dibaham Kadir Jasin...

kadir jasin ni nak kena cium ni..! mua..mua..!
Baca lanjut tulisan Dato Kadir Jasin di kadirjasin.disini

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Blogger macam A Kadir Jasin, Din Turtle , Out Side the Box dan beberap kerat yang lain baru lah blogger jantan yang ada "teloq" Kebanyakan yang dok ada lani teloq semua daqh masuk dalam juboq - penakut dengan kaki bodek (maaf berbahasa kasaq pasal dah bengang sangat )

    BalasPadam
  2. ape yang dia cakap , itulah yang menjadi bualan hangat di setiap bibir rakyat melata Malaysia.....
    Pemimpin UMNO ni ignorant...... cube pikir macam rakyat fikir sekejap.....

    joh

    BalasPadam
  3. Apa pasai kadir Jasin attack semua orang ni. Ada sesuatu yang dia idamkan tapi tak dapat atau apa? Kalau bagus sangat masuk lah politik secara aktif dan lawan la habis-habis parti mana yang tak suka. Menguruskan kerajaan bukan macam menguruskan syarikat surat khabar. Tak payah la kau nak membebel-bebel dan nak tunjuk pandai Kadiaq.

    BalasPadam
  4. saya setuju dgn apa yang di bincangkan sebab setengah peminpin UMNO want to hear what they want to hear only, other than that screw you,! depa kata. Nanti bila dah tak ada kuasa baru nak melatah macam those yang switch camps. Nasib orang Melayu dari dulu sampai sekarang. Sama lah macam A.Kadir Jasin etc....

    BalasPadam
  5. Berapa tebal agaknya envelope yang si Shahrizat tu dah gugur kat awak untuk buat komen kat sini..?

    BalasPadam
  6. Saya tak nampak pun apa yg bernasnya dgn tulisan A.Kadir J ni,sebab saya pun tak nampak A.Kadir Jasin sendiri pernah berbuat sesuatu yg lebih baik dari apa yg dia hentam.

    BalasPadam
  7. Kamu memang tak nampak apa yg bernasnya dgn tulisan A.Kadir J ni sebab kamu tak pernah ambil tahu ape yang rakyat fikir dan cakap tentang pemimpin kita....... ape yg diluahkan AKJ adelah intepretasi majoriti rakyat terhadap pemimpin.....

    BalasPadam