Khamis, 20 Mac 2014

MH370 - Lembu Laga Sudah Bersedia..!


Usaha untuk memalitkan dosa kepada umat Islam sedang mula rancak digerakkan. Rakyat Iran yang menggunakan pasport palsu sudah dibuktikan. Pilot Islam yang mempunyai kecenderungan gila dalam politik sudah tersedia. Co Pilot Islam yang gagal mematuhi etika kerja sudah ditayang dimata dunia.

Hakikat bahawa saintis Islam dan orang Timur seramai 20 orang yang dilihat mampu  mengancam pertahanan Amerika dan Israel sudah, sedang dan bakal mati dalam insiden ini pasti akan dapat disorokkan. Rakyat China yang marah dan kecewa dengan Malaysia pasti akan diperah secukupnya untuk membangkitkan kemarahan hingga ketahap retak hubungan dua buah negara.

Jika China memberhentikan pembelian minyak sawit sudah cukup untuk menambah dahaga dan merana rakyat kita. 

Sekarang lembu sudah di gelanggang. Tinggal cucukan demi cucukan sahajalah yang diperlukan bagi membenarkan lembu laga beraksi di gelanggang yang Amerika dan Yahudi sediakan.

Lu Fikir La Sendiri!!!

Ex-Israeli Air Security Chief Yeffet: Iran May Be Behind Jet Mystery

  • Iranian intelligence officials may be behind the disappearance of Malaysia Airlines Flight 370 earlier this month, former El Al Airlines security chief Isaac Yeffet says.


"We have bad experiences with the Iranians, unfortunately.... I would not be surprised... if one of the intelligence bodies, group of Iranians, were involved," Yeffet told "The Steve Malzberg Show" on Newsmax TV.

"They will land [the aircraft] in place that nobody will know. It will take years, if not more, to find what's happened with this aircraft."

2 ulasan:

  1. TUAH AYAM NMPK DI KAKI
    TUAH EZAM MMG KAKI PENIPU......PENGAMPU

    BalasPadam
  2. Kita tunggu ulasan Makcik Sambal Belacan.......

    BalasPadam