Selasa, 18 Oktober 2011

Bila Pulak Guan Eng DAPig Komunis Ni Jadi Insan!!!

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng berang dengan tindakan penulis blog pro-Umno yang cuba menamatkan kerjaya politiknya dengan mengheret kehidupan anak remajanya dengan segala pembohongan yang “keji serta tidak bertamadun”.

Dalam satu kenyataan media, Lim menuntut bahawa Umno bertindak ke atas mereka yang bertanggungjawap melakukan perbuatan itu bagi membuktikan bahawa parti itu tidak menggunakan taktik "terdesak, berbahaya dan kotor" untuk terus berpaut pada kuasa.

Beliau mengutuk tindakan beberapa pemimpin Umno yang memuat-naikkan artikeji yang keji itu di blog mereka. Antara yang dinamakan adalah naib ketua Umno bahagian Bukit Gelugor Dr Novandri Hasan Basri dan Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaludin.

Khairy yang juga ahli parlimen Rembau, sebelum itu telas menulis di tweeter @ PapaGomo Mungkin dia roboh Kampung Buah Pala sebab nak ganti dengan Kampung Buah Dada.”

"Saya berharap mereka yang menabur dusta ini tentang anak muda saya boleh melihat diri mereka sendiri di cermin sebagai seorang bapa, dan bertanya sama ada mereka mahu anak mereka menderita trauma pembohongan seumpama itu," kata Lim.

"Keluarga saya dan saya berhak mengambil apa-apa tindakan selanjutnya untuk melindungi diri kami. Buat masa ini, isteri saya dan saya akan cuba mententeram dan memulihkan anak muda saya dan berdoa bahawa dia akan pulih daripada dilakukan sebegitu kejam”.

Kejam..wawawa! Trauma..wawawa! Keji..wawawa! Tak bertamadun..wawawa!

Bila komunis DAPig baru cuba berfikir sebagai manusia! Selama ini perangai macam binatang sebab tu perasaan insan takde dalam diri.

Wakakakakaka

Lu Fikir La Sendiri!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 ulasan:

  1. pegi jahanam dengan ketua kominis. nak tutup lubang tuduh pulak orang lain. bijak sungguh hahahahahaha

    BalasPadam
  2. standard la...macam ada seko binatang tuh...dia liwat sedap2 pastuh tuduh org lain yang buat...standard la kan...

    BalasPadam
  3. Kalau Allah nak tunjukkan sekelip mata dia tunjukkan kebesarannya. Tak sampai beberapa minggu si Khalifah Celup ni begitu angkuh mengatakan Johor tempat yang tak selamat. Sekarang si Khalifah Celup pulak yang tercungap2 minta nyawa.

    kah...kah...kah
    kah...kah...kah
    kah...kah...kah
    kah...kah...kah
    kah...kah...kah
    kah...kah...kah
    kah...kah...kah

    BalasPadam