Sabtu, 22 Oktober 2011

Kejadian Anak & Cucu Komunis DAPig Raba Tetek Benar..- Malaysiakini






































Sumber hanya menafikan gambar gadis seperti yang didakwa! maknanya gambar gadis yang dicabul dan di raba tetek tu orang lain! orang lain maknanya adalah perempuan atau gadis yang menjadi mangsa! Maknanya kejadian raba dan cabul tetek tu berlaku!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. siasat betol2 bro..ini perang saraf pembangkang..pecayalah. diaorang rancang semua ni. lepas ni ramai yang akan kena saman dan kelebihan utk diaorang di pru nanti. rasanya ramai yang dah terjerat, aduh.

    BalasPadam
  2. Satu perkara yg perlu difikirkan...
    Sebagai seorang anak politik pembangkang, dah tentu dari kecil makbapak didik dan asuh dia kekuatan jiwa untuk menentang segala tomahan atau krisis. Setelah umur 16 tahun, bila isu ramas dada keluar (bagi orang kafir takde makne pun - kecik sangat), mengapa pula anak ini trauma, tidak boleh pergi sekolah dan memerlukan counseling. Nampak budak ni seperti tenat. Adakah kerana budak ini bersalah kerana benar2 melakukannya dan malu?? Aku tak rasa makbapak dia nak memperjudikan nasib/persekolahan anak dia untuk bahan politik. Banyak lagi isu lain yg dia boleh tembak. Kita tunggu ajelah samada makbapak dia berani buat laporan polis dan selesaikan isu ini. Kalau tidak, sampai tua budak ni mengalami kesan psikologi - peramas dada.

    BalasPadam