Sabtu, 15 Oktober 2011

SKMM Bersekongkol Dengan Babi Ni Rupanya..

DARI BLOG BINATANG MAKCIK HAJJAH SITT AL-WUZARA

Okeh. Ribut taufan fitnah dah redup sket. Kite back to bisnes dengan dakwah yang seterunya. Dakwah seterusnya ialah pasal adab tidur dan mimpi iku sunnah babi Muhammad. Pagi spesyel ni makcik nak komen sket pasal malam Lailatul Qadar. Allah swt sangatlah mengecewakan sebab tahun ni die takde lah gempak sangat nak tunjukkan pawer die.

Jadi makcik bukak lagi Quran dan kitab-kitab hadis dan mengaji setiap malam. Mungkin ade hikmah sebalik bulan Ramadan al-Berok di mana umat-umat babi Muhammad dah tak leh kontrol nafsu seks dah tak tahan nak masuk syurga nak sangat sumbat bidadari ketat. Sebab tu berjihad membuta babi bulan Ramadan nie.

BLOG BINATANG NI TETAP, TERUS DENGAN KURANG AJAR DAN BIADAPNYA MENGHINA AGAMA ISLAM DAN RASULNYA.. APA SKMM BUAT??? APA RAIS YATIM BUAT??? BOLEH SESIAPA KELUARKAN SIAPA SEBENARNYA AMPUNYA BLOG NI...?

TOLONG BUKTIKAN SIAPA YANG AMPUNYA BLOG BIADAP NI..! HUKUMNYA IALAH MATI..! SIAPA YANG JUMPA TUAN BLOG INI DEMI ISLAM HALAL DARAHNYA DI AMBIL! HALAL DARAH DAN NYAWANYA DI CABUT DARI BADAN..!!!!

HALAL DIBUNUH...BUNUH DENGAN KEJAM...!!!!!!!!!!

5 ulasan:

  1. kata skmm cekap sgt..bila nak tangkap betina iblis ni?

    BalasPadam
  2. Puak2 SKMM makan gaji buta. Hal mcm ni pun tak leh selesai.

    BalasPadam
  3. susah sgt ke nk kesan iblis ni? klau skmm tak reti kesan, dan dakwa iblis ni, berenti kerja la. biar tutup terus skmm/mcmc ni. memalukan dan mengecewakan...

    BalasPadam
  4. Semoga ada pakar2 hack mampu mengesan tuan punya blog ni....sama2 kita cari dan BUNUH dengan apa cara sekali pun!!!!!!

    RAIS tidur memanjang ke atau tunggu PRESS datang kat dia baru nak tunjuk reaksi bacul dia...

    Menteri AMARAN takyah ckp lg lah....sedara PMlah katakan...

    BalasPadam